Saturday, April 9, 2011

9.04

Tanel just praegu ütles mulle: „kuidas sa viitsid seda blogi kirjutada?“ :D nii tore, aga kui aus olla siis ma ei viitsigi, aga seda te juba teate.

Eile läks pubireisuke hästi, kui välja arvata see, et mingi eit mind lükkas lihtsalt kui ma tantsisin. Ja ma isegi ei tea miks, lendasin seal nagu lendorav aga õnneks suutsin tasakaalu hoida:D siis keerasin end ümber ja vaatasin et kes see nagu oli. No tõeline eit, keda ma pole elusees veel näinud oma elus. Gerda läks siis kohe tema juurde (mina jalutasin lihtsalt minema, sest ma ei viitsi mingite kohalike jobudega tüli norima hakata, mine tea äkki veel lööb või ei tea mida teeb, ise oli nii juua täis ka et täiesti jobu) ja küsis miks sa nii tegid?! :D aga ma ei teadnud ju mida ta gerdale veel teha võib ja tirisin gerda selle tropi juurest ära ja läksime tantsima teise saali otsa. No ma ei tea, täielik jobu plika ikka, lihtsalt tõukab teist inimest. Hiiumaal ma poleks seda asja küll nii jätnud :D aga siin, no iluopile ma ka minna ei taha :D ja pealegi kui tüüp on 3 korda suurem kui mina, siis targem on taganeda, mingite joodikutega ei pea tüli norima. Aga üldkokkuvõttes oli hästi tore õhtu, jõudsime mingi pool 3 koju ja siis rääkisime voodis niisama juttu tanel, gerda ja mina.

Täna siis oli plaan järgmine, et hommikul on rivistus, siis sööme mannaputru ja paneme stanthorpest ajama kuskile .. :D no 10 paiku saime minema, ja siis käisime poes, et endale midagi lõunaks võtta kus iganes me seda ka ei tee. Küsisin veel mingise tädikese käest teed et kus see kivi on- bald rock, ainuke asi millest ma hästi aru sain, oli see et see jääb kuskil tee peal vasakule. Ja nii oligi, õnneks ta andis kaardi ka ning jõudsimegi sinna rahvusparki. Kahjuks bald rocki tee oli suletud, üleujutuste tõttu , aga me jalutasime niisama seal rahvuspargis ringi- kusjuures sama koht kus me gerda sugulastega olime. Mäe otsa me ÕNNEKS ei roninud, eelmine kord olid mu sääremarjad sellest ronimisest 5 päeva kanged. Nüüd hakkab ümber andma. Ja ilmaga meil ka vedas, väga ilus päikesepaisteline ilm oli. Tagasi tulime kuskil 3 paiku, käisime poest uuesti läbi ja ostsime kala! Paramudi oli vist selle nimi, tekkkis kõigil selline kala isu, niiet nüüd õhtul kokkasimegi, tegime ahjukala seente, sibula, ahjukartulite, ja ma ei teagi mis seal veel oli. Aga mega hullult hea tuli välja. Siis küpsetasime napoleoni torti veelkord :D see kreem kõrbes seekord tsipake põhja, ei noo midagi hullu ei ole, meile isegi maitses see karamelliseerunud suhkru maitse. Niiet õhtu misssugune. Ja nüüd hakkame uuesti valmistuma pubisse minekuks. Sest on ju meie viimane laupäeva õhtu pubis!! kusjuures täiesti juhuslikult kohtasime poes täna 3 eesti poissi veel, ja kutsusime need ka meie lõpupeole :D lubasid tulla, eks siis paistab. Täna poes oli 7 eestlast koos, täiesti juhuslikult saime kokku :D vatrasime niisama natuke ja siis läksime oma teed. Niiet loodetavasti tuleb täna palju rahvast pubisse. Vot niiii, väga hea kui ikka tuttav inimene külla tuleb. Tore kohe rääkida :)

No comments:

Post a Comment