Wednesday, April 13, 2011

13.04

Hiireke lasi jälle siin mööda tuba ringi. Enam ma ei karjunud, kuid ma mõtlen et hiire trauma on mul küll tekkinud, peale seda kui ma hiirt õuduka ajal nägin. Enam nagu nii savilt hiirega koos ei tahaks olla.

Saime jälle 8 tundi kirja! Uskumatu, ma ei tea kuidas meil jälle nii vedas. Mina arvasin et üle 5 tunni mitte mingil juhul ei tule, hea kui niigi palju saame. Sest meil ei olnud üldse eriti brokkoliinisid ja brokkoleid oli ka mingi 6 bini vist. Aga kui meil just brokkoliinid otsa said, siis tõid pakkijad meile värki juurde, niiet saime jälle pakkida. Ja nii terve päev, nibin nabin saime koguaeg pakkida, kuni 8 tundi täis sai. Siis peale smokot võtsime oma digika kaasa ja andsime rike kätte. Ta terve päev lihtsalt plõksis sellega seal tööjuures, niiet nalja sai palju. Kahjuks just siis oli digikas laua peal kui gerda käna käis :D tegelt see oli nii, et gerda läks meile külmaruumist brokkoliinisid juurde tooma, ja koer jäi tal jalgu kui ta selle kuhjaga sealt tuli. Siis koperdaski koera otsa, koer niuksus :D kõik vaatasid, et mis nüüd koeraga juhtus, ja siis nägime et gerda lendas kogu selle brokkoliinide kuhjaga sinna põrandale. Minul käis peast läbi, et no peaasi et kondid terved on! Sest ega füüsilise töö riski meil ju kindlustuses pole :D õnneks tuli püsti, nägu oli naeru täis ja pakkis edasi brokkoliinisid. Koer läks ka natuke eemale magama, no loll oli ka, seisab täpselt jalus. Siis kui peremees ja perenane ka shedi tulid, ütles rike kõigile, et davai, nüüd lõpetage korraks töö ja seisame kõik siia. Panin mina siis digika taimeri peale ja tegime kõik koos pilti! Pilt sai tehtud, siis käratas rike, et davai nüüd kõik tagasi tööle :D pidu läbi :D:D ei naljakas päev oli, naerda sai. Ja täna arvatavasti pakkisime viimast korda brokkoleid, sest ma arvan et homme neid enam ei korjata. Ja brokkoliinidest ma ei tea, ega meil neid ka enam palju pole. Homme ma küll EI USU et me 8 tundi täis saame, see oleks ime. Aga no eks me näe. Ikkagi meie viiiiiiiimane tööpäev! Suppperluks, homme ma ärkan lihtsalt suuu kõrvuni ülesse. Nii hea.

Peale tööd läksime linna endale homse kringli jaoks produkte ostma. Homme ju vaaritame kõigile kringli, eesti poisid peaksid ka tulema. Ja nüüd käis peremees meil, pani soojenduse tööle! Lõpuks, istume kõik suurestoas, sest see radikas on ainult siin, teisi tube ta ei küta. Aga see tuba on nii mõnusalt soe, et oma tuppa enam minna ei tahagi. Need teised toas on nagu jääkeldrid, aga meil suva, peaasi et ükski tuba on soe! Vetsu ka enam minna ei taha :D prilllaud võiks ka ju soojendusega olla, aga kus sa sellega. Lükkame aga seda vetsus käiku edasi. Vahepeal käis meil mõte et tuleme suuretupppa gerdaga magama, sooja kätte, aga nüüd kui ma seda hiirt nägin siin jälle, siis teate, enam eriti isu pole. Kannatan selle külma toa ka ära. Pealegi, hommikul saab ju sooja tuppa tulla. Ja naljakas on toas olla T'särgiga, tavaliselt ma vaatan telekat kampsuni ja 2 magamiskotiga.

Ja reedel on meil siis selline plaan: tööle ei lähe, ja õhtul hilja hakkame sõitma siit tüdrukutega ära, may ei tule, ta jääb siia. Aga õhtul hilja sellepärast, et rike PEAB pokkerit mängima minema. No see selleks, siis ei sõida mitte brisbane vaid surfers paradise. Seal saame vist tasuta ööbida rike ühe sõbra juures, laupäeval käime seal teemapargis: mingi ujumisvärgis, või no veemaailmas ja siis lähme õhtul välja. Pühapäeva plaanidest ma ei tea veel midagi. Aga need on siis värskemad uudised.

No comments:

Post a Comment