Saturday, April 16, 2011

16.04

Siin me siis oleme- Surfers Paradise! Kuidas me siia jõudsime:

eile tulime kodust ära mingi 8 paiku, ja läksime may kaasas linna. Kuna rike oli juba seal pokkerit mängimas. Ennem laadisime oma kotid rike autosse ära, et pärast oleks lihtsam minna. Juliaga jätsime kodus hüvasti, pererahva uksetaga käisime ka, tänasime neid kõige eest. Ja lõpuks oligi minek. Kuidagi naljakas tunne oli viimast korda seda majakest pimedas vaadata ja mõelda et me ei tule siia enam kunagi tagasi. Sõitsime siis linna, läksime vaatama kaugel rike oma pokkeriga on, selgus et ta on kaotamas ja varsti saame minema hakata. Jalutasime siis gerdaga poodi, ostsime energiajooke kaasa, sest me olime juba siis täitsa lapiti, ja mõelda et mingi 4 tundi sõitu on veel ees. Tagasi poest tuli, siis rike ikka mängis! :D no kell oli juba 9 läbi, kui me minema saime hakata. Mayga jätsime linna hüvasti. Päris hilja ikka saime minema. No aga esimesena oli siis gerda puldis. Ajas autole hääled sisse ja hakkasime pimedas sõitma. Kuna ennem kugustasime need energiajoogid sisse, siis oli varsti vaja ju vetsu peatus teha :D ja oh sa jummel kui palju teetöid oli seal tee vahepeal. Juba, sõida 80ga, siis 60ga, siis tigu 40ga, no edasi ei saa. Ja laenasime ju May käest GPS-i et teaks ikka kuhu minna, aga see on ikka nii loll asi, et ma ei tea kuhu see meid juhatanud oleks. Lõpuks lülitas rike selle välja ja hakkas ise teed näitama pimedas :D no teeviitade järgi saab ka mindud. Kui gerda oli 100 km sõitnud, siis tegime vahetuse. Ma juba arvasin et äkki ma ei peagi pimedas sõitma, no mine neid känguruid tea, hüppavad ikka igas kohas ette. Aga kus sa pääsed, istusin siis mina pulti. Ja sõitsin kuni lõpuni välja :D mineee, esimest korda valgusfoori nägin siis oli ikka hea tunne :D pole ju kunagi sõitnud linnas. Ja hea oli et me öösel jõudsime siia surfers paradise, sest liiklust põhimõtteliselt üldse polnud. Vahepeal lülitasime selle GPS-i uuesti sisse, no ma sõidan siis seal ja GPS ütleb sõida otse, ja mingi 100 m pärast keera vasakule. Sõitsime siis rahulikult otse, ja järsku GPS ütleb 5 m pärast vasakule :D ennem üldse midagi ei rääkinud, ja siis järsku, et umbes keera nüüd järsku siit ära. No nalja sai, siis kõige parem oli see, et võtsime vale raja, no tagurdasime liikluses siis õigele rajale :D tsirkust sai, aga kohale jõudsime ka.

Kohake kus me oleme, on hästi ilusas rajoonis. Suur maja, päris uhke isegi bassein on, meil on tuba kus magame mina ja gerda põrandal suurel madratsil. Siis need kelle juurde me tulime, tüdrukud magavad siin samas toas voodis ja rike on kõrvaltoas teleka ees . Õhtul saime päris hilja magama, mingi 3st võib olla.

Hommikul saime isegi siin süüa, pererahvas on hästi tore ka. Aga kui ärkasime siis ajasime uuesti autole hääled sisse ja läksime sinna veeparki. Seal olime mingi 5 tundi võib olla. Lasime torudest, karjusime ja naersime. Tegime pilti ja külmusime. Aga tore oli! Vihma ka muidugi hakkas sadama ja lõpuks ma olin nagu jäätunud seal. Kui lõppkokkuvõttes oli tore. Peale seda läksime shoppama. Nüüd olemegi teise poole päevast shopanud. Ma sain endale ülimegagigailusad kingad, või no sellised lahtised suve omad. Te surete ära kui näete :D gerda sai ka, siis ostsin ujumisriided ja ühed lühikesed püksid. Gerda sai kleidi ja ma ei teagi mis veel. Aga no laristatud sai :D aga kuiii hea tunne oli.

Nüüd hakkame bussipileteid ostma ja siis käime dushi all ära, ning hakkame valmistuma peoks. Ikka välja tuleb ka minna :)

Ja siin on palmid ja suured majad! :D:D

2 comments:

  1. et sa teaks, ma pole üldse kade!!! :D

    ReplyDelete
  2. kallike ma tean seda, et teil seal mudahunnikus on parem elada :D Varsti tuleme kaa!

    ReplyDelete