Tuesday, April 12, 2011

12.04

Eile ennetasime külma, enne magama minemist toppisin mina end kahe magamiskoti sisse (ühe leidsin siit maja pealt, teine oli minu oma) ja siis peale panin ühe enda teki ja veel ühe mille ma maja pealt leidsin. Niiet põhimõtteliselt 4 tekiga. Ning muidugi olid mul seljas veel pikad püksid, kampsun, sokid ja hommikumantel mis on ka üks paksemaid asju mis mul on. Ja üllatav oli see, et hommikul isegi ei olnud niii külm, oli külm küll , aga täitsa talutav. No rohkem soojemaks ma ei saaks ka enda pesa enam teha. Ja kui hommikul ärkasime olid aknad udused :D aga õnneks paistis et tuleb ilus ilma, taevas oli selge .

Tööle läksime, siis vaatsime, et ega meil eriti polegi ju midagi pakkida. Üks bin brokkoleid ainult ja brokkoliinisid on ka . Arvasime et ega täna üle 5 tunni küll ei tule tööd, kui eksisime. Pakkisime terve päeva ainult brokkoliinisid ja saime ikkagi 8 tundi täis! Õnneks, kuid arvatavasti homme enam nii häst ei lähe, ega ülehomme. Kuid eks paistab. Äkki saame ka terve päev brokkoliinisid pakkida kui brokkoleid ei ole. Loodame ainult et ühtegi vaba päeva ei tule see nädal, no reede võib olla :D sest siis me enam ei tööta, ühesõnaga peale meid tulgu või veeuputus :D ei tegelt, see on juba siin olnud, niiet seda ei soovi enam . Ning täna sai ikka maasikaid endale sisse pistetud, võtan viimast. Sest ega varsti enam sellist luksust pole, et prügiämbrist saab tasuta maasikaid süüa :D aga ma ütlen, eestis müüaksegi selliseid maasikaid, mis meil sinna lehmaämbritesse topitakse. Pole siin midagi. Ja täna shedis oli vahepeal selline hais, et kõigil võttis vee silmast välja. Alguses ei teadnud keegi mis asi see nüüd siis on, aga siis nägime koera kellel oli surnud kilpkonn suus, ja lasi seal shedist sisse ja välja. Ühesõnaga võib olla see haises, aga võib olla ka need mädanenud brokkoliinid mis olid ämbrisse ööseks jäänud. Kuid nohe oli vali.

PS! tahtsin teile juba ammu meie banaanikilost kirjutada. Kui me siia tulime austraaliasse sügisel, oli banaanikilo 2.99 dollarit, ja nüüd on see üle 12 dollari. Ja kui see nüüd kroonidesse arvutada, siis 120 krooni on meil banaani kilo. Niiet homme teeme banaanisuppi vist :D ei tegelt, jalutame poes banaanidest suure kaarega mööda :D:D

No comments:

Post a Comment