Thursday, April 7, 2011

7.04

No ma ei tea kas see andekdoot sobib siia, aga igatahes, kuna mul pole siiani midagi huvitavat teile kirjutada, ja blogi võiks tsipake pikem olla siis lugege terviseks!

Tulevad kaks naist öösi peolt koju. Tee lühendamiseks lähevad läbi surnuaia. Mõlemal tuleb raskem häda peale. Lähevad põõsa alla, kuid pühkida pole millegagi. Esimene pühib siis trussikutega, teine ei leia muud, kui pärja.

Mõned päevad hiljem saavad naiste abikaasad kokku.

Esimene ütleb teisele: "Tol ööl, kui meie naised linna peal käisid, tuli mu naine koju ilma aluspüksteta".

"See pole midagi",

vastab teine, " minu omal oli tagumiku vahel lint kirjaga: mäletame Sind igavesti. Helsingi meeskoor:"


Vot, no kohe blogi palju pikem. Oleks võinud veel pikema anekdooodi otsida, aga no aitab see küll teile.
Täna saime 7,5 tundi kirja, ja kuna nad täna enam brokkoleid ei korjanud, siis hakkavad need külmaruumist otsa saama. 12 bini on veel homseks järgi, ja kui arvestada sellega et me teeme kuskil 10 bini ühe tunni jooksul, no siis ei ole seda eriti paljuks. Iseasi kui nad homme korjavad brokkoleid edasi, siis saame rohkem neid pakkida. Kuid samas meil peaks veel tsipake brokkoliinisid ka olema. Kui valmistun juba selleks, et homme ei tule 7,5 tundi kirja.
Ja järgmine nädal samal ajal lõppeb meil tööö!!! viimane tööpäev on meil ju neljapäeval, sest reedel me enam ei tööta. Puhkame niisama, peseme pesu, viskame riideid ära , pakime kotte! Oh kui lahe. Ja täna me rääkisime tüdrukutega ka, et nad vist tulevad brisbane reedel, kui nädalavahetus meil vaba on, või no neil siis . Niiet ainult nädalakene veel!! ja homme tuleb siis meile tanel külla. Eks me mõtleme midagi“huvitavat“ siin välja , stanthorpes:D nali naljaks, siis pole ju midagi teha. Okei, tegelt ma pole mõttega üldse siin blogi juures praegu, niiet ma ei tea mida ma kokku olen kirjutanud ja kas need laused sobivad üksteisega kokku ka. Ning ega ma ei viitsi seda lugeda ka enam. Edu!

No comments:

Post a Comment