Wednesday, April 6, 2011

06.04

Mõtle oli, et ei kirjutaks täna blogi, aga ma ju ei saaa! Kuigi väga-väga tahaks, pean siiski iga päev kirjutama, kasvõi kaks lauset, aga vähemalt on blogi üleval :D ma ei tea küll, palju gerdjuunuska on neid blogisid vorpinud, peaks tema pealt copy-paste tegema, ja siis omale blogi ülesse riputama.

Hetkel ootame kodus ja võõrsil, et see hakkaks, kuid nagu alati, on reklaam. Siin on ju nii, et 2 minutit on filmi ja siis 4 minutit reklaame ning nii koguaeg. Seriaale suudad veel vaadata, aga filmi. No oh õudust. Ühe korra ma olen siin filmi vaatand, ja lõpuni isegi. Kuid see oli väga kohutav kogemus, isegi hullem kui „avatari“ kärdla puupinkidega kinos vaadata :D kõige huvitavama koha peal hakkab mingi kiirtoidu reklaamid pihta. Jap, Subway, McDonalds, Red Rooster, Hungry Jack's – need kõik on mingised rasvakad, kus saad endale burgereid näost sisse ajada- nende reklaame on kõige rohkem. Imestage siis miks siin inimesed on rasvunud. Kusjuures ma isegi ei tea, et eestis lastakse mingit sellist reklaami, sest McDonaldsi reklaame küll eestis ei ole ju, vähemalt ma ei tea. Siis on isegi enne „kaalust alla“ (selline saade käib siin ka, kuid teise nimega muidugi) Subway reklaam, kiirtoidukas jällegi. Uskumatu, inimesed seal võitlevad oma rasvaga, ja enne seda saadet pannakse siis selline reklaam. Tase omaette, minuarust on see sama hea, kui kiriku ette teha kõrts.

Täna tegime 8 tundi tööd!! lõpuks täis tunnid siis, alustasime ikka kella 7st, aga lõpetasime pool 4 ja saime oma tunnid ilusti kirja. Meil on nii palju brokkoleid ja brokkoliinisid ka vist, et homme peaks ka suht palju tulema, kas 7 pool või 8. kuid jube aeglaselt lähevad ikka need tunnid, väga aeglaselt. Kuid kus ei läheks, koolis läks ka, eelmistel tööpostidel ka, niiet pole hullu. Lõppude lõpuks lõpp ju paistab- järgmine nädal saab ju see läbi!!!

okei, ma nüüd siis vaatan „kodus ja võõrsil“ edasi. Olge musiiiiid :):):):):)

No comments:

Post a Comment