Sunday, April 10, 2011

10.04

Täna te üllatute, sest MUL ON MIDA KIRJUTADA blogisse, aga ma olen väga väsinud :D üritan midagi ruttu kirjutada.

Eile siis oli see viimane pubi päev. Alguses pidid kõik tüdrukud ka tulema, aga lõpuks istusid autosse ainule gerda, rike, tanel ja mina. Aga siiski oli tore. Alguses läksime rike sõbra juurde, ja arvake ära kes seal veel olidd. 5 teist eeeeestlast! Lihtsalt lampi, pole kunagi näinud ja pole kunagi teadnudki et siin on veel eestlasi. Aga nad olid tallinnast ja üürivad stanthorpes maja kambakesi. Esimest korda olid väljas ka, niiet pole ime et me pole neid ennem näinud. Tegelt eriti rääkida ei jõudnud, niiet ei tea mis masti meestega tegu oli :D nii edasi läksime siis sealt kõik see kari pubisse. Ütleme niii, et pubi oli täiesti umbes! Ma pole elusees veel seal niipalju inimesi näinud. Mul oli isegi raskusi oma tuttavate leidmisega seal. Pubis oli eile kokku 11 eestlast , vist kui ma nüüd õigesti lugesin. Võib öelda, et täitsa eesti pidu :D ei ma jäin väga rahule, väga tore oli. Pani ilusa punkti sellele stanthorpe pubile. Ja siis öösel võtsime takso ja tulime rike, tanel, tanel, jaanus, gerda ja mina meile. Meie tuba oli nagu koolilaager, põrand oli inimesi täis, no tegelt 2 inimest :D aga ikkagi.

Täna hommikul ärkasin jaanuse sepapoiste laulu peale ülesse, no mul oli just nii hea uni, aga ei kus sa sellega. Magada ju ei lasta :D tegelt kõik see koolilaager oli siis üleval. No ajasime kargud siis alla ja hakkasime sellele eestikarjale hommikusööki tegema :D MUNAPUDRU! Meil oli just 8 muna kapis, panime selle pannile ja voilaaa, pudru mis sugune. Sõime kõhud täis ja siis mis edasi!? Tegime plaani, et ajame kaks autot tuuri täis ja sõidame sinna rahvuparki uuesti. Niisiis julia tahtis tulla ja 6 eestlast :D julia oli ühe autoga ja tanel teisega. No tõesti, ma kujutan ette kui igav julial oli aga meil oli küll nii kvaliteetaeg seal. Mina lihtsalt naersin koguaeg kõht kõveras. Tõesti väga tore pühapäev, stanthorpe eestlased on kohe niii headeks sõpradeks saanud meile! Aga kahjuks nad kõik plaanivad jääda siia kauemaks, austraalia, kuid järgmine aasta saame raudselt kokku eestis! Täna oli siis janno viimane päev ka stanthorpes ja homme sõidavad nad birgitiga minema. Lähevad tuurile, NAGU MEIE varsti!! jaanus ja tanel ainult jäävad siia rügama natukeseks ajaks :D Edu teile! :D:D aga see rahvuspark oli nii ilus, no vaade oli jälle täiesti hingekinnipanev :D ronida andis, täiesti sileda kivi pealt pidi ülesse ronima, kops oli nii koos küll seal vahepeal aga kõik jõudsid tippu! See oli teine koht kus me ennem pole käinud, neid rahvusparke on ju nii palju. Aaa, ja alguses kui me sinna sõitsime, no mina ja siis tanel, jaanus, tanel ja janno olime ühes autos ja teises olid gerda ja julia. Nemad sõitsid ees ja meie nende järgi. Aga poistel läks siis tõsiseks teemaks kombainide üle ja järsku olid julia ja gerda kadunud meie eest :D ja me arvasime et oleme valesti läinud. Niisiis keerasime otsa ümber, valisime teise tee, aga see oli nagu veel hullem. Telefonis ka mul nr polnud, teistel polnud telefonigi. No mis sa teed?! :D sellel hetkel me naersime, aga pärast 10 minutit oli juba tunne, et siia me jääme :D õnneks, siis tulid julia ja gerda tagasi ja leidsid meid ülesse. Ja tripp võis jätkuda! Õnneks! :D tagasitulles sealt rahvuspargist läksime linna pizzat kõik koos sööma. Jällegi, kõht oli naermisest nii valus. Ja lõpuks mingi 5 paiku viisime poisid nende karavanparki , jätsime jannoga hüvasti , sest teda me enam ei näe, ei tea kui kaua. Ja tulime koju. Nüüd olemegi nii väsinud. 6 paiku saatsime taneli ära, tal on mingi 300 km sõita, ja väljas on juba pime. Ja ma usun et ta on väsinud ka. Aga väga tore et ta tuli meile külla, me oleme küll õnnelikud (: hea nädalavahetus oli!

Ja homme siis tööle, ja mul on täitsa ükskõik! :D sest ainult 4 päeva ju veel. Suht savi :D võin kasvõi 100 tundi päevas neid brokkoleidd pakkida, sest nüüd pole enam midagi jäänud. Kuigi kahju on lahkuda, eriti veel kui head sõbrad maha jäävad. Kuid eks nad kõik lähevad minema. Janno ja birgit lähevad ju homme, ja teised eestlased ka kunagi :D hooooaeg saab läbi stanthorpes ja backpackerid lahkuvad! Sauuuuuuuuuuuuu

aaa, pilte ma lisaks ka, aga neid on nii palju, et mul võtab see terve igaviku et neid lisada fotoalbumisse, niiet homme tegelen sellega. Kuid osad pildid on facebookis ka, kellel see on saab sealt tsekkata midagi :)

2 comments:

  1. Yldiselt, selle minu lahkumisega sealt linnakesest l2ks ikka jupp aega. Seda poleks muidugi juhtunud, kui kohe 6ige teeotsa oleksin valinud. Aga ei s6itsin 30mintsa vales suunas, kui l6puks l2bi hammustasin. Ja see, et me Julia ja Gerda silmistkaotasime ei olnud mitte kombaini teema viga, vaid Julia kihutas.>D Igal juhul ma j6udsin 11 kohale ja siis hakkas siin jubedalt sadama..isegi tekkis hirm , et kui nii edasi l2heb siis ei saagi siit minema(kuna peale vihma autoga farmi teel naljalt juba ei s6ida).

    ReplyDelete
  2. kell 11 alles jõudsid kohale!? appi, kuidas sa suutsid:D me panime suht mingi 8 paiku juba magama, sest olime nii väsinud. ja siis me mõtlesime, et appi tanelil on mingi pool teed alles läbitud. aga ja see oli tegelt julia viga :D kuid vähemalt nalja sai.

    kirjuta igatahes siis ka kui kohale jõuad oma farmi :) eduuu!

    ReplyDelete