Sunday, February 6, 2011

7.02

Täna oli lihtsalt nii supper hüpper hea ilm pirnide korjamiseks. Kui ärkasime siis muidugi vihma sadas, me olime juba kindlad et täna tööle ei saa. Esmaspäev ja uus nädal algab juba vaba päevaga. Aga õnneks, siiski öeldi et meie farmis veel vihma ei saja, ja saame tööle minna. Läksime kohale, ähvardas küll koguaeg sadama hakkata, aga ei hoolinud sellest keegi, võtsime korjamise kotid kõhu peale ja läksime pirne korjama. Alguses ma mõtlesin küll, et saaks kasvõi 3 tundi kirja, sest tõesti oli selline tunne, et kohe kohe hakkab sadama. Muidu oli mega hea ilm, pilves, natuke tibutas ja polnud soe! Ja kärbseid ka polnud, mis tegi asja veel meeldivamaks. Tiksus siis 3 tundi täis, tegime smoko ära, ja läksime tagasi tööle. Kell sai 12, ja hakkas lõuna, peale seda tegime veel edasi! Ja ilm oli endiselt supper, pilves ja jahe. Kuni kella 14.30 saime tööd teha, ja siis tõesti hakkas sadama. Aga mõelda vaid me saime oma 7 tundi täis, kuigi arvasime alguses et hea kui saaks ühe tunnigi. Hea kui üldse tööle saaks! Ja kell läks ka kiiresti, ütleme nii et täna saime oma tunnid ikka väga lihtsalt kätte. Kui sellised ilmad oleks, siis on korjata täitsa lust ja lillepidu. Homse suhtes meid juba hoiatati, et härra närvihaige tuleb kohale. Nüüd koju tulles tegime kotlete, täitsa kodu maitse on suus, keetsime kartuleid ( siinsed kartulid keevad ju nii kaua, et hommikul paned keema, ja siis õhtu võtad ära ja on natuke ikka veel toored, aga aitavad süüa küll) ja muidugi valge kaste käib ka asja juurde. Kõik selle kammajaa panin mina siis omale ilusti homseks lõunakarpi, et pirnipuu all oleks hea seda homme süüa.

4 comments:

  1. ma olen aru saanud, et smoko on paus eks. aga miks SMOKO ?! :D mingi kohalik keel või inglisekeelne sõna mida ma ei tea? :D

    ReplyDelete
  2. Arvatavasti tuletatud sõnast smoking/suitsetama, mõned ju suitsetavad pauside ajal? Nii olen mina aru saanud =)

    ReplyDelete
  3. aa, uu, jutus on iva Tuuliki! :D ma poleks siukse asja peale tulndki. :DDD

    ReplyDelete
  4. Kaisa on ikka nii Kaisa:D Miss u my luv!!!

    ReplyDelete