Wednesday, February 9, 2011

10.02

Kuigi me hommikul olime väga õnnelikud et saame sinna marjafarmi minna, aga teades et homme lähme ka veel sinna, ja võib olla terve nädala lõpp oleme seal, siis ega eriti nii rõõmus pole. Farm ise on endiselt väga tore , ja see farmer ise on ka sõbralik ja kõik on muidu okidoki, aga eilsest alates ei maksta seal palka mitte tunnitasu järgi, vaid sellejärgi palju sa korjad. Eile olid näiteks meie hosteli tüdrukud teeninud päevas 20 dollarit, mis on ikka väga alamakstud. Korjatakse neid samu vaarikaid, aga kuna need põõsad pole absoluutselt nii paksult vaarikaid täis, et sealt normaalne korjata oleks, siis peadki neid sealt otsima, ja ei jõua korjata. Samas kiiresti ka ei saa teha, kuna vaarikad peavad jääma terveks, nii võtadki seda ühte vaarikat nii õrnalt põõsapealt ära, et ta jumala eest katki ei läheks, sest kui nad lähevad, siis sa ei saa mitte ühte sentigi. Ta ei kõlba lihtsalt müügiks. Aga minuarust on see täiesti vale selles farmis teha kontrkatiga tööd, sest siis nad peaks võimaldama ikka väga ilusaid vaarikapõõsaid, et saad korjata ka, mitte et enamuse ajast lihtsalt otsid neid taga. No ma saan aru, et halb aasta on kõige jaoks olnud, aga tehku siis tunnipalgaga. Meil on veel hea, teine farm on meil ikka veel olemas. Aga need kes seal päriselt töötavad, no need ei teeni küll endale sealt midagi, üüri saad võib olla heal juhul ära maksta. Tüdrukud ise on ka päris närvis selle pärast, tahaksid sealt farmis ära tulla, ja kuskile teise kohta minna. Aga muidu farm ise meile meeldib, meile ikka tundub et see farmer hoiab meid päris palju, kuigi see võib ainult meile nii tunduda :D näiteks kui me kontrakti ei teinud, siis korjasime ikka igasuguseid vaarikaid, läksid need katkised sinna sisse ja üleküpsenud. Keegi ei öelnud alguses midagi, aga nüüd peavad kõik super head olema. Ja siis farmer hommikul meile ütleski, et meie korjatud vaarikad olid päris halva kvaliteediga! :D kriitikat oli päris raske taluda, aga esimese smoko ajal tuli ta rõõmustades meie juurde gerdaga, ja ütles et nüüd on ikka kohe palju palju paremad. Ta oli nagu selle üle üli õnnelik, et me hästi korjasime. Põllupeal alguses oli küll suht lootusetu tunne, et me korjame äkki tõesti väga valesti, aga siis ma vaatasin ühe korea tüdruku karpi, ja võrdlesin neid meie omadega. Tundusid üsna ühesugused, polnud me kvaliteet mitte nii halb. Ütlesin gerdale ka, et mida me pablame, selle tüdrukuga võrreldes oleme me küll head. Aga peale tööd tuli välja et see tüdruk saab veel ühe viimase võimaluse laupäeval, ja kui ta siis kiiremini ei korja, ta vallandatakse :D See lohutus põllu peal läks küll natuke rappa:D võrdlesime end tüdrukuga kes võib varsti sule sappa saada, aga seda kiiruse mõttes. Mina ei tea, kas me nüüd olime kiiremaid ka kui tema. Vot seda ma ei oska küll öelda, aga naljakas et nüüd see farm juba laseb inimesi ka lahti. Kõik on päris hulluks läinud, farmerid just. Täna käisime näiteks poes, tahtsime küpsise tordi peale (mina me sõbrapäevaks endale teema) banaane osta. Pakkuge palju kilo hind oli- üle 60 krooni ( ma pole siiski veel te eurodega harjunud) ja ühe banaani hinnaks tuli üle 20 krooni :D Hinnad on päris hulluks läinud, aga see on selle orkaani pärast, sest kõik need banaaniistanudsed , no ühesõnaga neid enam pole põhimõtteliselt. Ja päevapealt tõusis siis kilo hind. Ma veel naersin, et raudelt jääb see hiiglama kallis banaan jääb kogemata külmkappi, ja mädaneb seal ära . Küll oleks naljakas. Sellest tänasest päevast tahtsin veel kirjutada, et päris paljudele tüdrukutele anti homseks vabad päevad, nagu karistuseks siis vist kui ma õigesti aru sain, et nad ei korjanud piisavalt kiiresti :D ma ei saa aru, kontrakt peaks olema just see, et valid oma tempo ja uimerda palju tahad seal põllupeal, tunnitöö eest peaks piitsaga tagant utsitama. Aga õhesõnaga homme teeme me selle vaarikapõllu ja squashi 5kesi ära, täna oli meil mingi 10 ja meil läks üle 5 tunni. Homme saab seal ikka rassida :D Uhdaa..... Kõige parem tänase päeva juures oli veel see, et mu pangakaart tuli ära! :D esimene tuli teisipäeval, aga see mille ma tellisin 5 nädalat tagasi, see jõudis siis täna tagasi. Ütleme nii, et see on mu 4s pangakaart siin austraalias vist, ühe sõi automaat ära, üks on germo käes ja kaks on minu käes . Priiskavad ka palju nende kaarditega ma vaatan. Palju mul neid ikka vaja on, ühest piisab. Ja lõpetuseks tahtsin veel sellest kirjutada, et kuna täna on 10nes veebruar, siis ongi meil veel jäänud ainult 3 kuud Austraalias olla. Kuna 10nes mai me sõidame ju Malaysiasse. Emotsioonid on vastastikkused... Aga siiski, koju tahaks ikka tulla :D:D

No comments:

Post a Comment