Monday, February 21, 2011

21.02

Enne eilset magamaminekut vaatasime telekat, või no tahtsime vaadata, aga meid segas kõva müristamine ja välgutamine, niiet pidime voolu välja võtma. Ja kuna me veel magama ei tahtnud minna hakkasime UNO't mängima, neljakesi mängisime ja väga lahe oli. Mina muidugi kaotasin, aga no eks te kõik seda lauset teate, et kellel ei vea.... No küll te teate :D Siis läksimegi magama, üllatavalt hea uni oli ka veel, sest tavaliselt ma uues kohas kohe esimene päev hästi ei maga. Aga siin oli küll nagu kodu tunne. Hommikul ärkasime kell 6, ja 6.30 hakkab ju töö. Nii hea oli hilja ärgata, mitte et pead tund aega ennem tööle minemist ärkama. Tegime kiiresti pudru valmis, sõime pudru ära ja läksimegi ümber nurga tööle. Alguses pakkisime brokkoliinit ja pärast peale lõunat jälle brokkolit. Tööpäevad lähevad küll väga kiiresti ja mõnusalt. Meil on ju koguaeg raadio põhjas, niiet saad seal omaette muusikarütmis pakkida. Väga hea on see küll, mulle vähemalt meeldib muusikaga töötada. Peale lõunat hakkas jälle selline räige müristamine pihta, vahepeal lasi sellist pauku, ma mõtlesin, et keegi lasi minu selja taga püssist. Seljast käis nõks läbi küll :D ja siis tuli meil rahet, sadas nagu oavarrest vihma, ühesõnaga päris tugev torm käis üle. Aga meie töötasime, töötasime oma 8 tundi, samas täna oleks õunafarmis täiesti raudpoltkindlalt olnud vaba päev. Ja kui õnnelik ma selle üle oleks olnud siis :D tööpäev läbi, pesime oma tasuta pesumasinas pesu, ja siis läksime linna poodi. Kuna söök oli küll otsakorral. Ja samas käisime ka hostelist läbi kuna tahtsime oma palgalehti kätte saada, ja õnneks nad olidki seal, aga ainuke jama on selles et posid ei pannud ikkagi meie tunde kirja, niiet meil olid ainult ühe päeva tundide eest makstud. Nüüd helistasime sinna närvihaigele ja ta ütles et te peate ise farmi tulema ja tunnid kirja panema, siis saame ikkagi oma palga kätte. No eks me lähemegi, see tüdruk siit majast Ricky pidi meid ära viskama sinna. Ja hea asi on veel see, et nad panid ikkagi meie viisapäevad ka kirja. Niiet natuke veel ja siis on mul teise aasta viisa käes! Nüüd hautame kapsast ja vaatame KotaVõtat. Ja homme siis uuesti tööle ja nii veel 2 kuud;) ainuke jama ongi siin sellega, et eriti interneti ühendust siin ei ole ja telefoni levi on täiesti NULL. Aga ega kõike head ka ei saa.

2 comments:

  1. mis vahe on brokkolil ja brokkoliinil?! :D

    ReplyDelete
  2. Kui aus olla, siis ma ei teadnudki ennem selle pakkimist, et selline asi nagu brokkoliini üldse olemas ongi. aga Brokkoli on nagu lillakapsa moodi värgendus, ja see liini on nagu mingi spargel vms

    ReplyDelete