Thursday, February 24, 2011

24.02

Issver, kell on juba niii palju ja ma pole veel ikka blogi kirjutama hakanud. Aga mul on vabandus, tegin gerdale seda kihluspeo kinki. Kirjutasin neid retsepte ja nalju ja siis kärsatasin paberi ääri. Sellest suitsu haisust olen ma nüüd küll päris hea laksu all, mis sealt kärsatamisest tuli. Aga nüüd on see valmis, ja päris ilus tuli lõppkokkuvõttes välja! Edasi hakkame telekat vaatama, täna on Grey anatoomina ja õhtul meeleheitel koduperenaised! :D Niiet selline tüdrukute õhtu hakkab, kuigi jälle maja läheb külmaks. Peakski endale sokid uuesti jalga otsima ja teki ka siia vedama, kuigi isegi siis on siin külm, ja hommikul! Uhdaaa, hea et juuksed härmas pole. Täna hommikul oli küll selline tunne, et kui aknast õue vaatasin, lootsin näha suur lumehange õues, aga vastu vaatas palmipuu ja selge taevas. Ja mina toas värisen, need kaks nagu eriti kokku ei lähe! Täna öösel olen ma veel kavalam, pikkade pükstega lähen ka veel magama, siis peaks normaalne olema, sest täna sellest magamiskotist ja sokkidest eriti küll kasu polnud. Aga ma siiski veel naudin seda külmust :D Ei pea koguaeg soe olema! Ja kui ma teie peale mõtlen mida te seal üle peate elama, siis on meil siin kõkimõki. Te vist laseksite ujumisriietes sellise temperatuuriga siin ringi, aga me väriseme:D Nii täna pakkisime ainult brokkoliinisid ja 7 tundi mitte 8, ja rohkem midagi uut polnudki. Aa, sellest kiirest korea tüdrukust ma ei tea mis saanud on, igatahes mulle tundub et ta pole enam üldse kiire, või siis ei viitsi enam pingutada, VÕI siis ma olen arenenud:D Aga täna ma tegin temast küll mingi 4-5 kasti rohkem. Ja muidugi sööme iga pausi ajal maasikaid! Peaaegu oleks unustanud: Ilusat Iseseisvuspäeva!

No comments:

Post a Comment