Friday, February 18, 2011

18.02

Oleme jälle gerdaga õnnelikult kaheinimese voodis, pikutame ja surfame netis. Kas paremini ei saaks veel minna?! Hommikul läksime siis taksoga oma uute farmi, te kukute pikali kui teada saate palju takso hind oli. Ma küll ei oska öelda mitu km sinna farmi oli, aga mingi 10 minuti teekond, ja maksma läks 38 dollarit. Päris hull, aga samas muidu me ei oleks ju sinna saanud ka. See oli ainuke võimalus ja ega me ei põe ka. Töökoht oli päris pisike , kui me alguses pakkimise shedi nägime, pandi meid siis kohe borkkoliinisid pakkima. Pidime parajad päntsud tegema, nendele kummipealad ümber panema, mingi sildi ka külge panema , siis otsad ära lõikama, ja läksidki need lindi peale. Aga kui need tüdrukud meile seda näitasid ette, siis nad tegid kõike nii kiiresti ja nii ilusad päntusd tulid. Ja kui ma alguses enda omi vaatasin, siis arenemisruumi ikka jätkub. Õnneks iga tunniga asi ikka läks paremuse poole ja kui see töö läbi oli, siis ma olin enda tulemusega päris rahul. Seda tegime kuni lõunani. Kui meil lõuna oli, pool üks , siis kutsus üks tüdruk meid sinna majja kus nad elavad. Ja teate kui ilus see maja on, hästi korralik, no täielik elumaja. Köök on ilus, PESUMASIN! Me ei pea enam pesu pesemise eest maksma! Suurtuba koos telekaga, ja siis magamaistoad. Kuna me kolime esmaspäevast sinna, siis saame endale ena toa! Ja farmer isegi tõi meile juba voodi, ja nad pidid linad ja padjad ja tekid ka orgunnima! Ma ei tea, sellise luksusega pole ma küll siin harjunud, et kohe paugupealt tuuakse voodi ka kohale. Oh see kõik on nagu liiga hea et tõsi olla. Farm on hea, farmerid on toredad, töölised näivad ka sõbralikud, töö on lihtsam. Need 8 tundi tulevad palju kergemini kui seal õunafarmis. Tänane päev läks mul küll palju kiiremi , võrreldes selle teisega. Appi ma ei teagi mida veel kirjutada, kui me sinna kolime, sinna häärberisse, siis me hoiame nädala pealt 150 dollarit kokku! Saate aru, me elame selle rendi rahaga, 50dollarit nädal, kuu aega seal, kui me oleks hostelis selle nädalaga kulutanud. Aga meil on juba preemiaks välja valitud ka mida me selle rahaga teeme, või no ühe nädala pealt kokku hoitud rahaga siis. Ronime üle Sydney silla. :D Päriselt, tundub päris hea. Kui me nädalas hoiame 150 dollarit kokku, siis korrutage see 7, sest niipalju hoiame me üldse selle aja pealt kokku mis me siin oleme. No ma olen igatahes õnnelik, et me nüüd selle koha saime, sest raha kokkuhoid on lihtsalt metsik. Sealt farmist ka nad vangutasid päid, et kuidas üldse saab nii palju raha sisse kasseerida nädala pealt?! Aga no saab, ja inimesed maksavad ka. Tagasi töölt saimegi selle tüdrukuga kes meile seda maja näitas, tal on auto ja kui me linna poodi tahame minna, siis saamegi arvatavasti temaga. Maksame mingi bensu raha ja olemegi linnas. Pühapäeval kolime temaga sinna farmi ka. Aga praegu oleme oma karavanis nagu enne mainitud ja oleme üliõnnelikud! Homme ja ülehomme on vaba päev, aga meile kuluvad need ära..

No comments:

Post a Comment