Wednesday, February 2, 2011

3.02

No virsiku isu sai küll täis, tegelikult praegu võiks isegi ühe veel süüa. Või siis kaks ... aga täna olid meie ootused suured siis töö suhtes, mõtlesime et saame oma 8 tundi ikka täis. No tuli välja et mõtlesime natuke üle. Tegelikult päris palju. Kirja saime 3 ja pool tundi täna, oleme positiivsed, pool tundi rohkem kui eile. Äkki homme teeme siis 4 tundi! No praegu on küll naljakas, aga esmaspäeval kui me oma palga saame, siis ei ole enam nii naljakas. Nii läksime siis farmi, istusime traktrori väikestesse kastidesse kuhu me hakkasime virsikuid korjama, ja viidi meid siis õigete puude juurde. No minge pekki, kui ma nägin oma silmaga suurt virsikut puu otsas! Käed kohe hakkasid värisema, neid oli küll vähe, sest hooaeg on ikka väga metsas, aga mulle piisas nendestki. Anti meile igaleühele kotid, mis kinnitusid kõhu peale, et sinna sisse virsikuid hakata korjama. Me olime nagu kängurud oma kukrutega, korjasid aga virsikuid sinna kukrusse ja tühjendasid traktori kasti. Esimesed 5 minutit ma vist suutsin korjata nii et ühtegi ampsu ei võtnud, aga kui sa pead ikka plekiga virsiku maha viskama, no ei suuda eriti. Ikka lööd hamba sisse, ma ei tahaks teile küll kiusatust tekitada, aga no see virsik, või need virsikud mida ma sõin seal. Esimene oli küll nagu viha maitsega, aga siis hakkas minema. Sain neid ikka järjest suhu topitud. Mõelda vaid, et saad ise puu pealt virsiku võtta ja seda süüa! Selle nimel oleks isegi ma nõus raha maksma. Kui siis ainult korra :D Usun et emme läheks segaseks kui saaks neid ise puu pealt võtta. Mõtle V-I-R-S-I-K !aga korjasime siis seal neid virsikuid, said need kastid ka täis ja viidi need siis farmeri ette näitamiseks. Tuli välja et need ei kõlba korjata, liiga halva kvaliteediga. Mingi 3 tundi olime alles korjanud, pole esimest smokotki saanud ja juba päev läbi?! Alguses ma mõtlesin, et korjan oma kõik kotid neid virsikuid täis, aga nüüd tuleb välja et me peame ära minema, aga enam ei tulegi siia virsiku istandusse. Istusime jälle traktori kastidesse, ja ÕNNEKS sõitsime läbi ühe rea, kus kahel pool olid virsiku puud. Mina siis krabasin , traktori kastist, puude pealt virsikuid kahe käega, ja andsin Gerdale, kes pani need meie kottidesse. :D Päris naljakas oli, aga kõik käis hästi kähku, ja saime päris normaalsel hulgal virsikuid. Enne farmi jõudmist tõmbasime ruttu koti lukud kinni, et närvihaige ometi seda ei näeks! Kahju on sellest, et kummalgi polnud digikaid kaasas, mõtlesime et homme siis võtame, niiet te ei näegi kuidas me seal virsikuid korjasime. Ma olin nagu Tiiutalutütreke (gerda sõnad) rätik peas, kahe patsiga. Ei tegelt oli täna täitsa lõbus päev, naerda sai, aga kahjuks liiga lühike. Homme PEAKSIME pirne korjama hakkama. See pidi hästi raske olema, hakkab seljale kergesti. Usun ka, aga no töö on töö. Hosteli tagasi tulles vaatasime 2 filmi ära ja nüüd siin me siis oleme. Ootame homset päeva. Muideks eile ma tegin endale sellise kalendri, kus ma saan päevi maha tõmmata, kaua veel Stanthorpes jäänud on :D Tegelikult ma nii meeleheitel ka pole, aga lihtsalt on sealt hea vaadata kui vähe ikka veel. Orkaanist veel nii palju, et hommikul kui ma aknast õue vaatasin, siis meil ei liikunud isegi ükski puu leht. Niiet vanaema pole vaja muretseda! :D ja üldse see tuli väiksem kui arvati, niiet seekord läks õnneks! :) Homseni kallikesed!

No comments:

Post a Comment