Saturday, February 26, 2011

26.02

Ma olen nii kahevahel, kas minna pubisse või mitte. Ise ma eelistaksin seda viimast varianti, aga te teate mind ju, kui keegi koguaeg palub et tule tule! (nagu Rike ja May) siis ma ei oska ära öelda. Hiiumaal oli sama asi , sa tead mida ma mõtlen :D Aga igatahes, tüdrukud siin lunivad. Ja Rike ütles järgmine nädalavahetus meil ei tule kahte vaba päeva niigunii, et lähme! :D Et siis ma ei tea mida teha..

Aga täna tahtsin kohe hästi kaua magada. Esimene kord tegin silmaluugid lahti ja kell oli 7, mõtlesin kohe et EI maria, sa ei ärka vabal päeval nii vara ülesse, niiet pressisin end sõna otseses mõttes uuesti magama. Uuesti ärkasin kell pool 9 ja ka see tundus liiga vara aga ma ei suutnud enam magama jääda. Niisiis olin paar tundi niisama logeledes arvutis. Siis keetsin endale mannaputru. Oh ma olen lausa mannapudru sõltuvuses hommikuti :D Ma ei tea mis mul viga on, eestis ma ei suutnud küll hommikuti putru süüa aga siin läheb see nii libedalt alla . Siis vaatasime telekat tüdrukutega, ja olin veel arvutis :D Pesin pesu nagu hea laps ikka teeb ja siis skaipisn koju. Ja ega muud polegi midagi teinud. Hea logelemise päev on olnud. Mõnus on ikka oma „kodus“ niisama olla, nagu ei pea tööl olema.

Ja mis ma veel tahtsin lisada, et täpselt 3 kuu pärast ärkan ma oma voodis ülesse! (H)

2 comments:

  1. mis sa passsid, me lähme ka täna liisu sünnat tähistama, mine kaaaa! (L)

    ReplyDelete
  2. KÄÄIISIIIN! Mõtlesin et ma ei ole siiski 100 aastane ja ei viitsi üksi kodus ka passida..

    ReplyDelete