Sunday, February 6, 2011

6.02

Issand, kui hea on praegu olla. Istun voodis ja lihtsalt lebotan. Täna töölt ära tulles olin päris väsinud, mitte tööst vaid ma ei tea millest. Aga tänane hommik oli ka ikka omaette ooper. Tulime eile õhtul mäkist eesti postega ära, ja me ju ei teadnud mis kell me homme tööle peame minema. Hosteli omanik pidi meile tulema ütlema, aga võib olla oli siis juba nii hilja. Igatahes, mina panin kella 5ks äratama, et siis ikka jõuab. Kell siis hommikul äratas, ootasin et gerda oma ka minuti pärast tiriseks, aga see ei teinud piuksugi. No, siis sain aru, et gerda on pannud äratuse endale pooleks, korra käis mõte peas, et ah, magan ka pooleni, et arvatavasti lähme 6.30 siit minema. Aga ei , ajasin kargud alla, ja läksin kööki oma läpakaga süüa tegema. Võtsin pudru välja, ja mõtlesin,et ah, söön pärast kui gerda ka ärkab, et siis üks pudru tegemine. Aga ei, tegin ikkagi endale eraldi pudru ka, ei viitsinud oodata. No panin siis arvuti tööle ja sõin seal rahulikult pudru, kell tiksus ilusti 5.30 poole, panin veel piima sisse kellogsid ka ära, ja siis hosteli omanik tuli mu juurde, ja küsis kas te tulete täna marjafarmi ka?! Ma olin, et ikka tahaks tulla kui me saame, et mis kell minek on? Ta jälle vastas, et no eile ma ju ütlesin et te saate tulla, et 5.30 stardime. Alguses ei jõudnudki mulle kohale, aga siis vaatsin kella. OKOU, kell ongi ju 5.30. ruttu jooksuga tuppa, gerda oli just ärganud, ütlesin, et davai buss läheb kohe. Siis jooksin tagasi kööki, läpakal lõin klapi kinni, nõusid pesta ei jõudnud, need läksin kappi :D ja kellgosid piimaga läksid külmkappi ligunema. Võtsin veel oma lõuna, ja pistsin paar virsikut kotti, sest gerda raudselt ei jõua hommikust süüa. Tegelt ta ei jõudnud midagi teha, pani riided selga ja otse voodist tööle :D Sõna otseses mõttes. Lõunat tal ka polnud, sest arvas et teeb selle hommikul. Aga siiski jõudsime. Farmis oli nagu ikka, korjasime alguses squashe ja siis pikalt pikalt vaarikaid. Nüüd töötasid seal 3 korea tüdrukut ka, need olin nagu moslemid seal põllu peal. Ainult silmad olid näha, alguses ei saanudki aru mis rassiga tegemist on, sest lihtsalt inimene ei paistnud välja. Seda tööd tegime mingi 6 tundi või natuke rohkemgi. Ja siis läksime lambaid püüdma :D tuttav üritus, ma juba ammu teadsin, et oleneb kas läheb 10 minutit aega, või 3 tundi. Sest lambad on ju ikkagi Lambad! Aga tule taevas appi kuidas neid siis püüdma hakati, no põhimõte oli sama, suurelt alalt tuli nad pisikesse aeda saada. Kodus oleks meie seda teinud leivatükikesega, et üks lammas vähemalt tuleks järgi, siis tulevad teised ka, aga meie Farmi peremees ajas neid ATV-ga taga, lasi aga signaali ja lambad jooksid tema ees. Täiesti hirmunud, elusees lammas ei lähe ju aeda kui ta kardab. Meie seisime piirdeks ees, et nad läbi ei läheks, aga kus sa sellega. Põrutasid meist läbi nigu niuhti. Poolteist tundi sellist atv-ga lammaste tagaajamist lõppes tulutult. Paar korda oli väga napikas, aga siis üks mõtles et jookseb ära, ja terve lambakari läks selle ühe järgi. Päris mõttetu üritus, tulime sealt ära, ja päev oligi läbi. Farmer oli päris vihane lammaste peale, no ma oleks ka, ja ütles et ajab neid atvga nii kaua taga kuni nad kõngevad :D meie tulime farmi ära ja sinna farmer jäi. Ootasime oma bussi et saaks tagasi hosteli. Varsti aga tuli farmer atv-ga tagasi, ja see lammas keda ta kätte tahtis saada oli ilusti pikali atv peal, jalad kinni seotud. Ma ei kujuta ette kuidas ta selle üksi nii suurelt maa alalt kätte sai, aga näed sai. Saime oma 8 tundi kirja, ja see nädal on ilusti 30 tundi täis. Mis on täitsa arvestatav võrreldes sellega mis meie õunafarmis vahepeal toimus. Tulime tagasi hosteli ja koguaeg on selline tunne et tahaks magada, aga kõige pealt tuli lõuna homseks valmis vaaritada, õnneks see on nüüd tehtud ja olen edukalt voodis pikalt. Homme algab siis uus nädal , uue hooga. Loodame paremaid tunde sellelt nädalalt. Jaaa, meie hostelis on nii palju uusi inimesi, õuna hooaeg ju algab varsti ! :)

No comments:

Post a Comment