Sunday, February 20, 2011

20.02

Teate kui hea!!!! istume, või no lesime gerdaga kolmesel pehmel diivanil ja vaatame telekat. Täpselt nagu kodus, maas on pehme vaip, mida pole minu tallad küll tükk aega juba tundnud. Toas pakkisime juba kõik lahti, asjad on suures kapis, voodi madrats on nagu pilv minujaoks. Oh kõik on siiani nii hea veel. Köögis on kõik asjad olemas, potid, pannid, lusikad , kahvlid, no kõik! Enam ei pea piima kuskilt moosipurgist jooma. Just käis see peremees ka siin majas, vaatas kas kõik on korras, ta on ka ikka väga sõbralik! Ja tund aega hiljem tuli siia veel üks nunnu korea tüdruk, ja järgmine nädal tuleb veel üks saksa tüdruk siia. Homme kell 6.30 hakkab töö, me ei pea enam tund aega ennem ärkama, saame kauem ka magada, kuna farm on kohe maja nurga taga.

Eile siis käisime pubis, aga meid ei lastud alguses sisse, kuna jätsime oma ID kaardid karavani. Hakkasime siis tagasi karavanparki jalutama, ise mõtlesime et tsiiisas kui kaugel see on. Õnneks võtsid eestlased meid peale ja me saime nendega ruttu id kaardid toodud. Pubis oli suht normaalne, päris palju rahvast oli stanthorpe kohta, ütlesime siis hosteli tüdrukutele tsau ja eestlasetele ka tsau, kuigi ma arvan et me kohtume veel millalgi. Hommikul ärkasime pool 9 ülesse, sõime , lesisime nagu ikka arvutites ja siis läksime linna. Mu plätud ju ütlesid ülesse ja pidin endale ruttu uued muretsema, mingid odavad kuskilt õnneks leidsin. Ja te ei kujuta ette kui palav täna oli ilm, isegi mu ripsmete pealt tilkus vett . Kuna meil oli siis viimane päev Stanthorpes, tegime endale preemiaks, või tegelt ma ei teagi miks, aga me käisime restoranis. Tellisime mingi kana-kartuli-juustu-salati värgi, päris hea oli. Ja peale seda jalutasime jälle karavanparki. Kuna ilm oli ikka nagu saun, no tõesti ma ei võta saunas leili ka nii kuumalt, läksime basseini ligunema. Seal oli täpselt selline tunne nagu oleks kuskil soojal maal puhkusel, ja niisama sulistaks basseinis. Siis õhtul tuligi see tüdruk meile järgi ja me kolisimegi siia ära. Teine eesti tüdruk kolis nüüd meie karavani, see on palju suurem kui nende oma oli, niiet hea et nemad meie karavani said. Ja karavani receptionist öeldi meile et me oleme toredad tüdrukud :D (pidin siiski ära mainima)

Kõik on OK, aga siin on niiii palav:D Jube, konditsioneeri kahjuks pole, aga ega kõike hea ka ei saa. Hea asi on see, et karavanis oli veel hullem.

Ja teate ma praegu jamasin mingi pool tundi et blogi ülesse saada, siin ju pole netiühendust eriti ja levi pole siin ammugi

4 comments:

  1. opppaaa, lugesin praegu su viimased 6 postitust 15 mintsaga läbi, ja selle aja jooksul sain nii nutta kui naerda, täitsa lõpp kui lahedad te ikka olete, ma igatsen teid niii väga. :)

    ReplyDelete
  2. sa oled nii tubli :D Aga mul tekib küll küsimus et mille üle sa nutsid? :D Meie sina igatseme rohkem! (L)

    ReplyDelete
  3. Kõige pealt, tänks teile kaardi ja kirjade eest. Jõudsid siiski enne sünnipäeva kohale. Kaart on ikka üle prahi pildiga. Oi tulevasi aegu. Kui ma aega saan, siis kirjutan teile vastu. sellega seoses palun teie uut aadressi. Vb on see kuskil blogide lõpus olemas, aga ma laisk ka veits. ja igatsus on metsik, vartsi varsti oleme kõik koos jälle ja teeme koos kinu ja igast sita nalju :).
    Olge tublid!!! (K) Miss u guys.

    ReplyDelete
  4. HAHAHAAAA, igast sita nalju, ootan seda, nutsin naermisest Maiuke! :D

    ReplyDelete