Sunday, February 27, 2011

27.02

Liiiiis kallike, Palju Õnne veelkord! (L)

Ma pean lausa teile rääkima eilsest pubist. Sain sõna otseses mõttes šoki. Kuigi ma olen ennem ka seda tähele pannud, siis eile panin ikka täiega :D No ma ei tea, naised, tegelt ei saa naised ka öelda, vanad prouad 100+ vanuses käivad siis tantsimas. Osad on endale miniseelikud selga ajanud, et ikka tselluliit, mis jookseb kuni kanna aluseni välja, paistaks. Osad on nagu otse põllutöölt kohale jooksnud ja siis end täis joonud. No ausalt, vanad inimesed on rohkem täis kui noored, räuskavad rohkem kui noored ja üldse on hullemad kui noored. Ja üks on paksem kui teine, ime et seal veel liikuma mahub. ÕUDNE! Aga samas, see oli küla pubi ka, niiet ei saa siin midagi rääkida. Ma ütleks ainult vaesed poisid :D Aga nagu te aru juba saite siis ma käisin eile pubis, alguses mõtlesin, et mul on seal raudselt nii igav, teised tüdrukud kaovad kuskile ära, räägivad oma sõpradega või mida iganes. Aga kui ma uksest sisse sain minna, juba tulid mulle tuttavad näod vastu. Kõik uurisid kuidas mul läheb ja mul oli pigem tegemist et ära sealt saada :D niiet tuttavaid oli isegi liiga palju, lahe on üldse käia kuskil pubis ja sul on seal nii palju tuttavad, nagu hiiumaal juba:D Ja siis nägin seda poissi kes meiega koos õunafarmis töötas, küsisin siis ka et kuidas seal läheb. Ütleme nii, et ma olen õnnelik, et me sealt ära saime. Igatahes kui me sealt ära läksime siis oli võetud 4 poissi kohe meie asemele. Ma ei tea kaua nad seal töötasid, aga mingi päev oli härra närvihaige isiklikult uuesti põllule tulnud ja seal räuskanud midagi, et ma tahan ainult 4 inimest! Ise teate kelle ära saadate, aga kaks tükki peavad minema. No ma ei tea kes siis läksid. Ja siis ta oli meie endise supervisori vallandanud, ja nüüd on selleks üks itaalia mees. Päris hullumaja igatahes..

Täna magasin ikka tõesti kaua, kella 11neni vist. Siis olin arvutis, sõin -no nii mõnus pühapäeva hommik! Ja siis mõtlesin et võiks natuke koristada, tõmbasin siis tolmuimeja välja ja hakkasin mööda maja sellega ringi laksma. Päris nõme tolmuimeja oli, eriti ei imenud, aga vähemalt midagigi. Siis tegin köögi korda, pesin kellegi nõud ära, olgu öeldud et ma olin üksi kodus. Üks tüdruk töötas ja teised olid vist kuskil linnas. Üksi on ikka nii mõnus üle pika aja olla, tõesti ma nii nautisin seda! Ja nüüd varsti lähme gerdale järgi. Homme uuesti tööle, ja järgine nädal pidi väga palju brokkoleid ja brokkoliinisid pakkida olema.

Aa, kas ma eile seda rääkisin et meile tuli siia uus saksa tüdruk. Niiet nüüd on meil siis kamp koos. Minu arust tundub tüdruk täitsa normaalne, aga sellele teisele saksa tüdrukule ta vist väga ei meeldi, või ma ei tea ka. Ta pidi selline olema kes kohe oma arvamuse välja ütleb, isegi tööjuures, et kui ülemus talle kasvõi midagi ütleb siis ta hakkab vastu :d Niiet nalja äkki hakkab seal saama, ta pakib meiega ka brokkoleid ja brokkoliinisid.

1 comment: