Tuesday, February 1, 2011

1.02

Mingises blogis ma vist juba kirjutasin, et see nädal peaks tulema normaalse pikkusega tööpäevad. Aga ma eksisin :D täna tegime vaid 3 tundi tööd, sest õunapuud said otsa, millelt me musta plekiga õunu pealt ära noppisime. Aga mul oli juba suht siiber ka nendest. Näppudel on lõhed sees, mis on väga valusad, täna leidsin sada pinda ka oma näppudest, nende väljasaamisega oli juba tükk tegemist. Ja õnneks me härra närvihaiget täna ei kohanud, hea seegi. Küll aga ta helistas ja ütles et homme hakkavad kõik virsikuid korjama! Ma juba täiega mõtlen kuidas ma neid seal söön. Kahju on sellest, et virsikud kasvavad farmeri maja juures, niiet ta võib meid iga kell sõimama tulla kui ta vaid ise tahab. Ja ega seal ei julge ju neid süüa ka, mine tea mis Fredile jälle ei meeldi. Gerda kardab homset päeva täiega, aga ma isegi ootan. Kuigi kui see Fred tuleb sõimama, siis ma kindlasti värisen või teen jumal teab mida, aga samas praegu ta mind üldse ei huvita. Miks ma peaks laskma mingil täiesti vaimuhaigel inimesel oma tuju rikkuda. Loodan vähemalt et see korjamine on mõnus töö, mõnusam kui õunte noppimine . Aga kui me hosteli tulime, siis pidime kõigepealt poolteist tundi köögis passima, sest meie tuba just koristati. Nüüd on meil jälle ilus puhas tuba, mitte et see muidu ei oleks :D peale seda kihutasin panka. Muideks , ma polegi teile vist oma pangakaardi seiklustest üldse rääkinud. Oi, te ei tea millest te ilma olete jäänud, aga ma valgustan teid siis natuke. Algas see kõik ennem meie Fraseri reisi (ja sellest oma ikka päris kaua aega möödas). Aga kui me olime juba hostelist välja tulnud, ja tegime fraseri jaoks poes sisseostet, siis avastasin et mul pole kaarti rahakotis! Väike paanika, aga samas ma ei olnud kindel ka kus see võiks olla, sest kõik mu asjad olid ju hostelis. Mõtlesin, et see peaks tegelt minu jaki taskus pesitsema, aga 100%kindel ka polnud. Siin on ju nii, et kui see ära kaob ja keegi PAHA inimene selle leiab siis ta saab sellega kohe päris palju asju osta. Jätab selle numbri sealt meelde ja interneti kaudu võib ta mu kaardi sistaks teha. No ja mõelda, et seal peal olid kõik mu säästud ka veel. No parem karta kui kahetseda, helistasin siis ruttu panka, et pange mu kaart kinni. Mõtlesin, et no panen praegu selle kinni ja kui fraserit tagasi tulen ja leian selle oma jakitaskust, siis teen uuesti lahti. Aga pangast öeldi et nii ei saa, kui oled kaardi kinni pannud, siis seda enam lahti teha ei saa. No mida siis teha?! Ise mõtlesin, et eks ma siis hoian pöialt et see oleks jakitaskus, aga telefoni otsast käskis ikka naishääl kindlalt kaart kinni panna. Et kui sa kindel ei ole kus see on, siis pane kohe kinni! Ja eks ma siis kuulasin targema nõu. Ja nii see kaart kinni läks! Aadressiks, kuhu see saata, panin Ayri oma, kuna teisi kodusid meil siis veel ju ei olnud. Kuna germo oli veel seal, siis mõtlesin et ta võtab kaardi niikauaks enda kätte, ja siis saadab selle mulle uute hosteli. Fraserilt tagasi tulles muidugi leidisn oma, nüüdseks kehtetuks muutunud, kaardi jakitaskust. Kui irooniline. Hervey Bays mõtlesin et proovin kas kaart ikka on kindlalt kinni, pistsin aga selle pangaautomaati, ja see lasi mul niikaua edasi minna, kuni tahtsin raha välja võtta. Peale seda käsklust sõi automaat mu kaardi ära. Nii ootasin siis oma uut kaarti Ayri, aeg oli juba varsti niikaugel, et germo hakkas ka deltast ära minema, ja kaardist kippu ega kõppu. Pidi ainult 7 päeva minema, aga möödas oli sellest juba 2nädalat või rohkemgi. No siis ma juba olin stanthorpes, läksin ilusti panka, ja ütlesin et mu pangakaart pole ayri tulnud, kuhu ma selle algselt tellisin, ja ma pidin sealt ära tulema. Et mida ma teen?! Tädikesed rõõmsalt tühistasid siis selle Ayri pangakaardi ära, ja lasid mulle uue pangakaardi teele panna, nüüd sis juba siia stanthorpe aadressile. Tulin pangast tagasi hosteli ja sain sõnumi germolt: „Maria, su pangakaart on nüüd minu käes, lõpuks! Just ennem deltast minekut vaatasin käppelt postkasti ja su kaart oli seal!“ no mina siis olin muidugi õnnelik, lõpuks on see kellegi käes, läksin lipates tagasi panka ja ütlesin, et pangakaart on ikkagi nüüd olemas, pole vaja uut saata. Aga kahjuks see mis germo käes oli, oli juba kehtetu. Tädid ütlesid et selle võib prügikasti visata :D uue peaksid nädala pärast kätte saama. Ega siis midagi, hakkasin uut ootama. Siiamaani ootan... pea 5 nädalat juba ootanud. Ja kuna mul polnud eriti ennem võimalust panka ka minna, et küsida mis toimub. Ja ennem olid kõik need pühad ja üleujutused ka siin vahepeal, et ma mõtlesin, et äkki sellest selline viivitus. Aga täna sai mul siiber, ja läksin panka. Tädikesed seal ei osanud midagi öelda, arvuti ütles et kaart peaks mul juba 6ndast jaanuarist käes olema, aga ei ole ju! Ei tea kuhu see siis kadus. No tühistati siis täna seegi kaart ära, ja pandi mulle uus teele :D Nädala pärast peaksin uue kaardi saama . Tahate kihla vedada, kas saan ka? Peale panka käisime gerdaga ujumas, ujusime 2000m , vahepeal käisid seal koolitunnid, niiet ujusime koos hunniku lastekarjaga, aga tore oli vaadata austraalia laste ujumise tundi ka. Ja nüüd me ootame et hakkaks kodus ja võõrsil. Ma siiski veel midagi aru ei saa mis toimub, aga ma üritan:D kui me sinna randa lähme, siis võiks ikka natuke teada ka mis saates toimub. Muidu tuleb tänava peal näitleja vastu ja ma ei saa arugi et ta mingi kuulus on :D no Alfi tunne ära, aga võiks ikka rohkem... Ja veebruar ongi ametlikult alanud!!!!

No comments:

Post a Comment