Monday, February 28, 2011

28.02

Vaatan praegu uudiseid: haide hoiatus anti, et neid on siia rannikule väga palju tulnud.. Aga ega ma teid ära ei taha ehmatada :D õnneks on meie ainus veekogu siin ujula.

Mida ma siis tänasest kirjutan. No mitte midagi uut pole mul küll teile rääkida. Ja ma arvan et järgmised 6 nädalat on suht sama seis. Ma ei tea kuidas ma need blogid endalt välja hakkan pressima. Et siis veebruari viimane päev, ja nii soe ! Üle pika aja oli päris soe töötada, tegime nagu ikka, alguses brokkoliinisid, siis brokkoleid ja pärast tegime veel brokkoliinisid. Mulle meeldib neid liinisid rohkem pakkida, ma ei tea miks, võib olla sellepärast et siis kuuleb muusikat, aga brokkolid on liiga igavad, lihtsalt lapi kasti. Brokkoliinisid saad ikka lõigata ja neile kummipaela ümber panna ja ühe sildikese ka :D Niiet tegevust nendega jagub. Nüüd hakkab vist väike äikesetorm siiapoole liikuma, vaikselt juba taevas paugub siin. Ja kui ma jooksmas käisin, siis valisin ka ikka kõige õigema aja, olin poole peal ja minu pea kohale ilmus ilus tume vihmapilv. Niiet sain ikka vihmaga joosta, autod sõitsid mööda ja nad vist vaatasid küll, et kes see loll siis vihmaga jookseb. Aga mulle oli see just selline jahutav:D kuigi vihmapiisad on siin ka nii suured, nagu 10 eesti vihmapiiska kokku. Kui üks pähe langeb, siis on kõik juuksed kohe märjad. Nii nagu oleks otse pesust tulnud. Jap, palju pole siin vaja.

Austraallased on segased selle Oscari gaala pärast vist, näitavad lausa kaks korda seda showd. Päeval jätsid isegi meie lemmiku saate ära, alati lõunapausi ajal me vaatame Elle Show'd, aga täna oli siis Oscarite jagamine selleajal. No neil on ju kaks nominaati ka, Kidman ja ma ei tea kes see üks oli Jackie oli igatahes ees nimi. Nagu see teid tegelt huvitaks :D

Mina ei tea mida ma homme ja ülehomme ja üleülehomme teile siia kokku luuletan, aga loodan et midagi siiski tuleb. :D kui asi täitsa poisiks läheb, eks ma siis hakkan tõsiselt luuletama..

3 comments:

  1. leia ülesse väikesed faktivead...ma sain 2

    ReplyDelete
  2. Ära räägi mind sisse :D MA ei viitsi oma blogi küll lugema hakata, see tundub nii igav. Niiet äkki valgustad?

    ReplyDelete
  3. elleni show, mitte elle ja teine...mmm vaatan korra...austraallastel oli rohkem kui kaks nominaati.

    ReplyDelete