Friday, February 4, 2011

4.02

Helllõu! Arvasite et täna saame täispika päeva? Heh, valesti arvasite. Kuigi, asi on paremuse poole liikunud, saime 7,5 tundi kirja. Aga kuna me alustasime 6.30 ja lõpetasime 2.30, mitte 3.30 . ainult tunnike jäi täispikast tööpäevast puudu. Mis me siis tegime, need samas känguru kukrud anti kätte ja hakkasime prine korjama. Raskem oli küll kott kui virsikuid korjates, aga eks muskel kasvab. Täna hommikul pidi Fred ka vaatama tulema, niiet kõigil oli väike närv sees, millal ta siis välja ilmub. Aga vahepeal ma ei suutnud enam oodata, võtsin ühe pirni ja sõin :D ühe käega korjasid ikka edasi, aga oi kui fred oleks seda näinud. Ta oleks mul juuksed raudselt peast kiskunud. Gerda veel imestas, issand sa julged ka süüa :D ?! Aga täpselt olin pirni lõpetanud, kui ei kusagilt ta välja ilmus. Ütles et me korjame liiga väikseid, ainult suuri peame korjama. Kuid, üllatusega ta ütles seda rahulikult. Ei karjunud, siis tuli meie juurde ja näitas meile ise ette milliseid korjata. RAHULIKULT jällegi. Naljakas oli see, et tal ka kukkusid kõik pirnid maha kui ta korjas, ja päris koba oli. Näiteks mulle näitas et pirni tuleb niimoodi keerata, et ta ilusti ära tuleks, mitte tõmmata otse. Ja kui ta siis ühe võttis keerates puuotsas, no tuli muidugi ilusti ja siis ühe ta tõmbas, aga see tuli ka mega ilusti ära :D ühesõnaga, polnud ta mingi proff seal puude vahel ja üsna varsti kadus sealt nagu tina tuhka. Mina nagu üldse ei kartnud, ja arvasin et gerda ka mitte. Aga nüüd kui ta räägib, et nii kui ta tema kuju sealt puude varjust nägi hakkas ta ülekera värisema. Niimoodi kartis. Täitsa hull lihtsalt tegelt, kuidas saab ühe inimest karta. Ja ma saan täitsa aru, aga õnneks minul oli jalg täitsa stabiilselt maaga ühenduses. Njaa, aga pluss punktid fredile, suutis oma närvi talitseda. Aga ega ta meile siiski ei meeldi. Ja tänane päev! Kohutav kui palav, isegi pilve olid taevas, aga ma mõtlesin et mu prilliraamid sulavad lihtsalt mu näkku ära. Crocsid oli nii kuumad vahepeal, et kui muna sinna peale lahti lüüa, siis oleks see ilmselt sekundiga süsimust. Ja need kärbsed, ma vist olen teile juba rääkinud kuidas ma neid vihkan, aga tänasega kasvas see viha veelgi. Vahepeal ma lihtsalt loobusin juba, mu nägu oli neid paksult täis, kui prillid eest ära võtsin siis olid kõik silmaluugid ka nende pärast kinni, niiet eriti pirni ei näinud mida võtta. Kohutavad kärbsed ikka. Lõpetasime siis tulime hosteli, vaatasime filmi. Ja nüüd õhtul kõlas uue poisi suust meile : „tere!“ jaa, eestlased on siia saabunud. 2 poissi tallinnast tulid ka siia tööle. Niiet nüüd õhtul rääkisimegi nendega. Ja homme on vaba päev ning õnneks pühapäeval saame marjafarmi tööle! Me oleme selle üle küll õnnelikud. Aga homme siis on mäki päev, saab pilte laadida mis nädala jooksul tehtud on, sest netipulgaga enam ei raatsi. Muideks mu dollar sai ka netipulga pealt eile läbi, mingi 2 nädalalt suutsin vastu sellega vist pidada. Nüüd laadisin kohe 50dollarit sinna peale, aga ega laristada siiski ei tohi. :D Homme siis saab kaua magada...

No comments:

Post a Comment