Thursday, February 10, 2011

11.02

Kartsin täna natuke sinna marjafarmi minna, kuna ei teadnud ju kuidas eile läks. Et kas me korjasime keskmiselt, või ikka väga vähe, et ei taha enda nägu sinna näidatagi. Aga no minema pidi, 4.30 oli ilusti jälle äratus ja sõit läks marjafarmi poole. Farmer tuli sinna ka küsis valjusti: „kes oli eile number 3 ?!“ (meil on numbrite järgi, iga inimene valib endale ühe numbri ja selle järgi tehakse kindlaks palju keegi on korjanud ja kuidas) No ma siis vastasin vaikselt : „Mina“ mõtlesin et nüüd saab küll kriitikat taluda, aga käskis sinna külmaruumi tulla, ja näitas vaarikakastide virnu, igal inimesel oli üks virn ja pakkuge kellel kõige kõrgem see oli :D tegelikult küll ühe kastiga võitsin ma kellegi virna, aga siiski . Oh ma olin nii õnnelik :D Sest ma tõesti arvasin et oleme kas alla keskmise või venitab selle keskmise välja. Ja ega me eriti turpsiga ka seal ei teinud, sõime neid vaarikaid ikka ja palju läks katki ja neid ei saanud üldse kasti panna. Aga tore et siis nii läks. Täna ma küll tundsin et enam ma küll nii palju ei korjanud, aga ma arvan et täitsa normaalselt siiski. No eks homme saab jälle teada palju keegi korjas. ( aga samas seda ei saa täitsa nii ka võtta et see kellel kõige suurem kasti rivi on, korjas kõige rohkem, sest ise sa valid palju kasti vaarikaid paned, ma arvan et ma panin keskmiselt, aga äkki keegi teine pani väga suure hunniku sinna). Hommikul korjasime squashi, see läks päris hästi. Kuna üks squashi karbi täis maksab 5 dollarit, ja ma arvan et tunnipalgaks tuli üle 20 dollari , mis on kohe väga hea. Kahju ainult et see squashi põld nii väike on. Mingi 2 tundi saad seal teha, siis on läbi ja tuleb vaarikaid korjama minna. Õnneks polnud täna väga palju vaarikaid ka peal, niiet nendega saime mingi 12 paiku ühelepoole. Siis küsis farmer kas te tahate veel tööd teha? Mõtlesime natuke, ja kuna me juba eelmine kord natuke kahetsesime seda et talle ei ütlesime, siis täna ütlesime et võib küll . Pidime vanasid vaarikavarsi ära lõikama. Ja seal oli selline dzungel, et annab olla. Pisikeste tangimoodi asjadega lõikasid neid varsi sealt ära. Ühe vao jaoks pidi minema 2 tundi, aga ma sain selle ajaga mingi kolmveerand vagu tehtud vist. Näpud on vesiville täis. Võib öelda, et vesivill on vesivilli otsas, ja siis ega sellega kõik polnud, suutsin oma pöidla naha mingi 10 korda sinna tangide vahele jätta, niiet sellest tuli verivill :D nii närvi ajas, mitte et ennem raske ei olnud, pead oma sõrmed ka igalepoole vahele jätma. Ja need vaarkavarred jäid ka igalepoole kinni, lõpp kokkuvõtteks ütlen, et ega mulle see töö küll ei meeldinud, selline rassimine käis sõna otseses mõttes, nende vaarikavartega. Aga homme siis tuleb sama värk, squash võib olla ja vaarikate korjamine kindlasti. Teate mis on veel hea uudis, esmaspäeval pidime ju sinna õunafarmi tagasi saama, aga ilmateade lubab esmaspäeval vihma :D Kui tore see veel on, teisipäeval ka vist. Ja õnneks meie supper norskaja , meie toast, läks just minema. Nüüd on meil jälle üks vaba voodi. Hostelisse on päris palju rahvast tekkinud viimaste nädalatega. Hooaeg algab...

No comments:

Post a Comment