Friday, January 7, 2011

8.01

Mu käed on nagu vanapaber. Midagi sellist, kui käkrutad paberi kokku, ja siis hõõrud seda mullaga, niiet mustad jooned paistavad. Umbes sellised on ka mu käed. See on nendest vaarika varte tõmbamisest, ja vaarikad ise annavad ka mingit mustika taolist värvust. Täna saime ka sinna samasse farmi tööle, alguses oli töö ikka sama nagu eile, ja pärast istutasime veel tsukiinisid. Selja võttis küll vahepeal kangeks, aga sellest hoolimata peab töötama. Õnneks saame homme ka sinna samasse farmi tööle, alguses pidime vaarikaid homme siis korjama ja pärast veel tsukiinisid istutama. Ja siis esmaspäeval oleme õnnelikult tagasi õunafarmis- loodetavasti. Hosteli jõudes nägime et meie toa kõige normaalsem poiss kolib ka ära :D Läheb teise hosteli üle, ma ei tea kas sellepärast et ta töölt vallandati, või mingil muul põhjusel. Ja täna võib olla käime kaeme selle stanthorpe öö-elu ka üle. :D Ma ei kujuta ette millisesse pubisse me siis läheme, kuna siin peale pubide ei ole küll midagi. Saab siis vanade austraalia meestega jutustada seal :D Mul on väike eelarvamus pubide suhtes, tundub, et seal mingid vanad ,keskeakriisis, mehed ainult käivad. Küll me siis näe, praegu aga proovin oma käed mullakorrast puhtaks saada, aga see vist ei õnnestu.

No comments:

Post a Comment