Tuesday, January 11, 2011

11.01

Pole meid veel vool ära viinud, kes sellepärast muretsevad. Küll aga on paljudes kodudes Stanthorpes veeuputus, teed on vee all, sillad on vee all. Meie Hosteli omanik oli küll siis geenius, kui ta mäe otsa selle putka rajas. Sest õnneks me oleme ikka päris turvalises kohas. Uudiseid olen küll nüüd rohkem vaadanud, kui Eestis tervel aastal kokku. Tegelikult midagi muud telekast ei tule ka, kui üleujutused. Ja koguaeg samad klipid, niiet varsti võime peast teile öelda mis järgmiseks tuleb. Vaatasin et Eestis on 12 surnut, meil näitab 8, huvitav keda uskuda ?! Austraalia Saadetele on kriips ka sellekorraks peale tõmmatud. Aga täna oli küll minujaoks päris masendav olukord, vihma aina sadas ja sadas, ja ma mõtlesin, et kui me ei saagi tööle mingi 2 nädalat, siis on ikka täitsa pekkis. Mõtlesin juba et peab eesti piletit varasemaks muutma hakkama. Ja seda tõsiselt. Sest kuna tööd ei ole, pole siin midagi teha ka. Perthis päike paistab, aga seda ka liiga palju, niiet seal vohavad põlengud. Tegelikult poleks meil kuskile siit minna ka, ma ei tea kas me brisbane saaks veel või mitte, võib olla oleme juba täitsa ümber piiratud selle uputusega. Niiet isegi parema tahtmise korral ei pääseks stanthorpest välja. Tegime täna ka veel pilte, need silla pildid, üks on eilsest ja teine on tänasest. Vesi on ikka natuke tõusnud, ja kusjuures ükspäev me jooksime selle silla alt gerdaga läbi. Germost ma ei tea midagi, olen talle proovinud terve päev helistada, aga tulutult. Arvatavasti tal pole levi, sest Kingaroy's ei ole vist elektrit nagu ma uudistest kuulsin. Ja ta on Kingaroyst 20 km kaugusel. Aga ma arvan et tal on suht sama seis nagu meil, või võib olla tal on tööd. Vot ei tea. Aga meie hosteliomanik on täielik optimist. Tuleb räägib, et oh see vihma peaks homseks üle jääma. Vaatame aknast välja, no sellist padukat tuleb ja taevas on üleni hall. Ise küll ei usuks et homseks see sadu üle jääb. Ja siis nüüd õhtul tuli meie juurde ja ütles et me peaks homme vaarikafarmi tööle saama. See tegi tuju kohe paremaks. Aga samas 100% ma kindel ei oleks et me tööle saame, aga õnneks lootus on :) Sest tegelikult , no muidugi tahaks eestisse tagasi, aga samas, tahaks ikka siin vastu pidada ja 25 mail eestisse tulla. Ma tean, esimene nädal oleks uus ja huvitav kodus, aga siis hakkaks igav :D Ja kahetseks, et nii vara ära tulid, aga kui see pole enam minu teha, see tulemine. Kui tõesti tööd pole selle vihma tõttu, siis tuleb lihtsalt ära tulla. Aga see on ainult sellisel juhul, kui midagi muud tõesti teha pole, mina olen endast andnud kõik. Austraalia paneb meid proovile! Võtame väljakutse vastu ;)

3 comments:

  1. aga kui te sealt linnast välja ei saa, siis vaevalt te eestissegi jõuaksite, ja kui juba olukord niipalju rahunenud on, et sealt pääsete kui vaja, siis on tööd ka ju mujal, ega austraalia väike pole! :) ma arvan, aga ma ei tea mis ma siis arvaks, kui ma ise seal kohapeal oleks! :D

    ReplyDelete
  2. Mina igaljuhul ootan sind kallis!!!!
    Aga, usun, et läheb paremaks teitel seal. Mu 6-es meel ütleb seda .... :D

    ReplyDelete
  3. Ma loodan et teie naiselikel vaistudel on õigus :D kusjuures isegi täna paistis päike!

    ReplyDelete