Friday, January 14, 2011

14.01

Ei ole siin Päikese all midagi uut. Tõsiselt, ma olen nüüd viimased 2 tundi mõelnud mida kirjutada, ja NULL! Ma ei tea, ikka sama: 5.30 äratus, venime siis Gerdaga kahekesi vooditest ülesse, padja nägudega pesema hambad puhtaks, paneme tööriided selga, mida on päris vastik teha, sest nad ei ole üldse puhtad :D tegelt, no teistega võrreldes oleme me ikka väga puhtad, niiet ei ole siin hädaldada midagi. Siis võtame oma sinised Colesi kotid kaasa ja lippame kööki, sööma. Siis vaatame samal ajal ka uudiseid, mida ma täiega naudin, kodus ma kunagi ei vaataks uudiseid. Aga siin on hommikul seda nii mõnus teha, kui sa veel hommikust sööd. Siis käin tavaliselt telefoniga ruttu netis, vaatan kes sees on, aga nendega ma kunagi pikalt ei taha rääkida, sest telefonis trükkimine võtab natuke kinni. Tavaliselt läheb gerda natuke ennem poolt 7 endale ketse jalga panema, ma tunnen talle iga hommik kaasa, sest need ei ole kunagi eelmisest päevast ära kuivanud, ja kujutan ette kui vastik see võib olla :D Aga mul on ju Crocsid, olen töö juures paljajalu ja crocsidega, niiet mingit märjajala muret eriti pole, plätserdan niisama seal mudas jalad on tavaliselt paksu muda täis, aga mõelda mida gerda veel ketsides tunneb :D Kes oli tark ja endale crocsid ostis! :D Aga minu nunnud mustad tossud hakkavad otsi andma, kahjuks! Ma olen nii kurb, eile tõmbasin ühel liistu ära ja täna teisel. Niiet nüüd on ainult tald liimiga ülejäänud tossu küljes kinni. Loodan et 3 kuud peab vastu. Mis on vähe usutav. Ja hea uudis on see, et homme saame ka tööle! Täna tegime neljani tööd, mis tegi 8 ja pool tundi päevas. Normaalne! Issand, nüüd mu mõttelend läks ka metsa, kanada poisid ajavad siin kõrval mingit paska, ja ma jäin neid kuulama. Lihtsalt vaata ja imesta:D nad tunduvad nagu täis, aga tegelt on nad lihtsalt väsinud. Need on need samad grillkanad kes ükspäev ära põlesid. Ütleme nii, et nad on meie toa kõige normaalsemad poisid, sest mõhk ja tölpa, noo on lihtalt nii mõhk ja tölpa. Nimi ütleb juba enese eest midagi. Nii päris jama blogi tuli jälle, aga elate üle, hea et midagigi saite :D

No comments:

Post a Comment