Saturday, January 22, 2011

22.01

Kas ma ei ole mitte vihane?! Ei üldsegi mitte, mul arvuti otsustas otsad anda just siis, kui ma blogile viimase punkti panin. Nii täpselt lihtsalt ei saa olla! Hakka aga uut blogi vorpima. Ega ma enam ei viitsi nii ilusat ja pikka blogi muidu kirjutada :D Aga teen kiirelt ja lühidalt. Käisime täna siis vaaikafarmis tööl, korjasime põldmarju. 7 tundi! Mis on väga väga hea. Aeg lausa lendas seal farmis, õunafarmis oleks kell alles 12 olnud, kui vaarikafarmi oli kell 15.oo vot selline ajavahe on kahel farmil. Ja Arvake ära kes suutis end jälle ära põletada. Muidugi oli see meie armas Gerda. Tal on nüüd nii ilus valge topp seljas, et tegelt enam pluusi selga polegi mõtet panna :D Mis siis veel, istume praegu mäkis, tasuta netis! On luksus ikka, ilm on ilus ja õhtul lähme käime korra väljas vist. Kuigi alguses polnud üldse plaanis, aga me kuulsime et eesti tüdrukud pidid ka seal olema, niiet saame nendega vist kokku. Issver ma ei mäleta mida ma eelmises blogis jäurasin, kuidagi pikem oli. Aa, homme lähme ka vaarikafarmi tööle, korjame squashi ja vaarikad. Ja just minu lemmiks squash kasvab seal ka. Ehk saan oma traumast üle squashi suhtes, sest farmer on iseenesest ikka palju toredam. Ja kui me saaks ikka 7 päeva nädalas töötada, vot see oleks tase! Aga me üritame. Esmaspäev-reede õunafarmis ja nädalavahetus vaarikafarmis. Päris tore oleks :)

2 comments:

  1. Hei, tead kui teinekord ka selline asi juhtub, siis saad ikkagi vana postituse postitada, sest ta salvestab su jutu iga natukeseks aja tagant. Selle leiad kuskilt edit posts vms :)
    Tublid olete. Kalllllid.

    ReplyDelete
  2. jap, tean, aga kahjuks ma kirjutan alati oma blogid ennem Wordi, mitte siia :(

    ReplyDelete