Sunday, January 2, 2011

2.01

Ja olemegi õnnelikult oma uues kodus! Juba tunnen end koduselt, mul on juba vist selline rutiin sisse tulnud, et seal kus on mu kott, seal on mu kodu. Aga jahm, Stanthorpesse me täna välja jõudsime. Brisbanest läks buss pool 10, väiksem buss kui tavaliselt, aga selle eest armas. Nagu hiiumaa bussid, tegelt valetan, hiiumaa bussidest oli see latt ikka kõrgem :D Nii kui jõudsime stanthorpesse, siis päike paistis, ilm oli soe. Tulime otse oma uute hosteli, juba väljast paitsis hostel uhke, uhkem igatahes kui Delta. Köök on ka väga puhas ja korralik. Ei mingit kotimajandust külmkapis, vaid anti sellised plastikkorvid. Oma kapp on meil köögis, oma nimega ja puha. Isegi toas on meil enda kapid, niiet kotid ei vedele kuskil keset põrandat. Ma juba ootan päeva millal ma saan kõik oma riided ilusti kappi ära panna, sest oma kappi olen ma ikka kaua kaua tahtnud. Elame 4 poisiga ühes toas :D Ma arvan et nad ehmatasid natuke ära, et tüdrukud tulid nüüd nende tuppa. Igatahes on väga viisakad, vabandasid et neil nii sassis siin on, et elavad ju siin ainult poisid. Me gerdaga ei saanud üldse aru et tuba segamini oleks, me oleme deltas sellega juba ammu harjunud. Ja see siin on vägagi korralik. Aga hosteli omanik ütles meile kohe, et ta ei tea kaua tööga aega võib minna, et siin on samamoodi vihm kõik ära rikkunud. Võib olla peame nädal või nii ootama. Aga meil on ükskõik, sest ma arvan, et see on igalpool nii. Vihm rikub farmi töö ära, niiet miks me peaks liikuma. Parem oleme siin, see tundub selline armas linnake ka, nagu Ayr, suhteliselt sarnane. Käisime linnapeal, tsekkasime värki, poed, enamus olid kinni, niiet süüa me ei saanud kuskilt osta. Läksime kohvikusse, ja tellisime mingised toidud. Toitu ostsime mitte toidupoest, vaid sellisest kus müüakse igastvärki, jalpallist – kummikommideni. Ja seal isegi müüdi Läti sprotte, niiet üks konsevri purk on õnnelikult minu plastikkorvis külmkapis. Maitsesid täpselt nagu eesti omad. Muidugi siis hakkas ka vihma sadama kui me seal linnapeal jalutasime. Õhtul vaatasime veel ühe filmi hostelis ära, ja ühesõnaga, seame end nüüd mugavalt siia hosteli sisse, ja proovime järgmised 3 kuud siin vastu pidada.

No comments:

Post a Comment