Friday, January 28, 2011

28.01

13 tundi jalgade peal ja ma pole üldse väsinud. Pigem väga õnnelik ja rahul. Täna siis läksime kella poole 10ks sinna showle. Gerdaga jätsime 3 päevaks hüvasti, kuidagi naljakas oli. Sest siiamaani oleme ju koguaeg koos olnud. Aga nüüd peame 3 päeva lahus olema :D pisaraid me küll ei valanud, kui te seda arvate . Nii mina siis jalutasin kanada poistega showle, lasti meid tasuta sisse. Ja meie ülemus tuli meile vastu ja juhatas meid tööpostidele. Poisid said mõlemad ühe mängu, üks tegeles mingise kalapüügimänguga ja teine palliviske mänguga. Mind pandi toiduosakonda. Anti ROOSAD riided selga, või noh T-särk nokamüts ( mõlemad erkroosad) pähe ja valge põll ette. Sildida: McDonalds catering. Päris nunnu. Alguses oli küll hirmus, hinnad ju polnud meeles, palju midagi maksab ja kus asjad on. Aga tegelikult päris kohe sain sotti ja üldsegi mulle väga meeldis. Ei tahaks nüüd küll egotseda, aga ma olen endaga väga rahul. Poleks uskunud et nii hästi hakkama saan. Koguaeg pead peast summasid arvutama, inimestega inglise keeles suhtlema ja süüa neile müüma. Ja nii päev läbi, müüsime mingiseid toika otsas vorstikesi mis oli kaetud taignaga, siis olid seal friikad, kanarullid, karastusjoogid, suhkruvatt, popcorn, vahvlid ja oligi vist kõik. Ja meie putka vaade avanes täpselt sellele väljakule kus inimesed ratsutasid hobustega ja tegid takistussõitu, niiet kui kliente polnud vaatasin takistussõitu. Selline ratsutamise isu tuli endal ka peale, aga siin on see kindlasti väga kallis. Selle 13 tunni jooksul sain ühe lõunapausi, mis oleks pidanud olema 30 min, aga ma ei viitsinud seal niikaua passida, ja teise õhtuse 15 min pausi. Aga see show ise oli väga lahe, nagu kuskil ameerika filmides, igalpool on mingised mängud, karusellid, kiirtoiduputkad. Et olen igati rahul, aga homme ma ei tööta igatahes seal, sest neil ei ole vaja nii palju abilisi, kuna Stanthorpes ei ela nii palju rahvast ja nad ei vaja lisatöölisi. Küll aga poisid saavad mängudega homme tööle minna, aga see kestab vist ka ainult 4 tundi. Jama on see, et ma võiks siis minna kuskile farmi tööle, aga eks ma hommikul küsin, sest praegu on liiga hilja. Huvitav kogemus jällegi seljataga ja ma sain inglise keelse teenindamisega hakkama!

Olen uhke ja õnnelik!

3 comments:

  1. tuuuus, ootasin seda juttu terve hommiku. :D täiega tubli oled! ;)

    ReplyDelete
  2. Armas, et keegi lausa ootab mu blogi! (L)

    ReplyDelete
  3. veel rohkem ootan teid tagasi! (L)

    ReplyDelete