Thursday, January 20, 2011

21.01

Teipisin praegu oma prille. Päris raske üritus oli, ikka tegin mitu katset. Ajas ikka närvi ka, hakkad seda teipi panema, prillisang on ilusti küljes, aga siis see teip keerab rulli või jääb kuskile kinni, niiet seda lahti harutada on võimatu, selle ürituse peale on prillisang ka juba sülest maha kukkunud ja hakkad aga uuesti proovima. Nüüd lõpuks mulle aitas teipimisest, korralikult ei saanud , prillid istuvad peas ikka väga vildakalt, aga ma teen nendest siis oma töö prillid. Ega välja nendega küll ei julge minna:D aga ajavad asja ära. Gerda vaatab Eesti presidendi riigivisiidi pilte Rootsi, räägib siin et Evelyn on juurde võtnud natust. Edu talle! Ostsin täna endale veel harilikud pliiatsid ja joonistus mapi. No harilikud pliiatsid on küll päris jamad, esiteks peaks olema tugevusega 6B kuni 6H, aga mul on näiteks kaks 5H-d ja mitte ühtegi B-d . ja teiseks, kui ma neid teritasin, siis pool pliiatsit läks kaduma, sest süsi lihtsalt murdub ära. Ei imestaks kui need oleks Made in China kaubamärgiga ka veel. Kahjuks ma ei leidnud seda kohta ülesse, niiet ma ei tea. AGA EI IMESTAKS. Kuid mida siin ikka nutta, ega need mul eluaegsed ole ajavad Austraalia joonistamisisu üle. Tööl olime täna 6 tundi, ei oskagi öelda miks, aga meile öeldi et töö lõppeb täna poole kahest. Ilm oli ka meie suhtes armuline, ei olnud liiga palav, pilves ja mõnus külm tuul oli ka. Poisse ka ei vallandatud, kuigi mina oleks seda ammu teinud, sest kuigi nad hakkasid küll NATUKE kiiremini liigutama, siis ikkagi passisid ja loopisid õunu ka vahepeal. Täielik lasteaed on neil küll. Aga ma arvan et nad lähevad varsti siit üldse minema, ei tea kas nad loodavad kuskilt lihtsamat tööd saada või mida. Aga ega mind eriti ei huvitagi. Edu neile ka ! Hea uudis on see, et me saame homme vaarikafarmi tööle minna. Ja äkki pühapäeval ka, siis teeme rohkem kui 40 tundi nädalas. Ja kingad hakkavad ka ära lagunema, Gerda tennised on täitsa kaputt, need on põhimõtteliselt kahes lehes, tald on ikka mõnusalt lahti, ja minu teised „tennisemoodi“ kinga liistud on ka lahti, tald hakkab ka vaikselt lahti tulema. Kuna mul on nüüd suur teibi rull, siis viimane võimalus on jalatsid teibiga julmalt kinni tõmmata. No 3 kuud võiks küll siis vastu pidada. Ega me ei raatsi uusi ka osta, mõtleme alati nii, et mida vähem me ostame, seda rohkem saame malaysias kulutada :D saab jälle ühe pluusi endale rohkem lubada . Ja kui palju riideid me saame ära visata, terve uue garderoobi saame endale siis lubada. No tegelt oleneb palju me teenime, aga kohvris ruumi kindlasti oleks :D kui ei ole, siis me teeme nii et oleks. Ega kodused ikka ei mäleta mida me kaasa võtsime, kui ära viskame, siis keegi ei mäletagi et selline asi ka veel olemas oli. Hea plaan , hea plaan. Aga jaanuar ongi ju varsti läbi! Olete juba oma tunnetega kevades? Ärge muretsege, teil on alles südatalv, kevad ei paista ikka mitte ühestki otsast :D EDU TEILE KA!

No comments:

Post a Comment