Monday, January 24, 2011

24.01

Vaatame praegu „kodus ja võõrsil“ ja kuna ma ei ole seda sarja Jumal teab mis ajast juba vaadanud, siis ma ei saa midagi aru. Aga õnneks vist keegi ei saa, sest uus hooaeg hakkas, õnneks enamus nägusid on ikka tuttavad. Ma küsisin Gerda käest, mis toimub seal praegu, mingi vanem mees oli ära surnud. Selge! Rohkem polegi mul vaja teada :D täna oli palgapäev, 3 tsekki sain kohe , sest eelmise nädala eest oli ka veel saamata. Asi hakkab minema! Tööpäev läks minul kiiresti, gerdal vahelduva eduga. Oma 8 tundi saime jälle kirja, ja ega midagi eriskummalist ei juhtunudki tööl, noppisime oma õunu nagu ikka. Peale tööd läksime kohe ujuma, siin on õnneks ujula. Kaks korda pikem kui Käina oma, ehk siis 50 m ots. Ujusime 1600 m ja nüüd on hea olla. Üldse pärast väsitavat tööpäeva oli väga hea vette hüpata. Maksis ta ka ainult 3 dollarit ja saad olla kui kaua tahad, no meid piiras aeg, sest 6st pandi ujula kinni, niiet saime kuskil natuke üle tunni seal mulistada. Aga täitsa paras oli, nüüd mõtlemegi et hakkame nädalas korra seal käima. Ja Austraalia jaoks on see uudis, et täna sai suvevaheaeg lastel läbi, ja esimene koolipäev oli! Tunnen neile kaasa, terve aasta on veel ees, õnneks teil eestlased, on juba pool ajast läbitud, ja nii natuke on ju veel jäänud. Näiteks täna 4 kuu pärast oleme me Pariisis ja mõtleme, et homme juba näeme koduseid! Arvatavasti see öö ma ei maga. Rääkides magamises, täna öösel ma nägin unes et mingi mõrtsukas püüdis meid kuskil laeva peal ja ma mõtlesin, et issand ma loodan et see on uni. Õnneks oligi. Ja teine unenägu oli selline et issi ostis mulle lennukipiletid koju ära, aga teate, mina ütlesin et ma ei tule! Sest siis ma nagu poleks hakkama saanud. Aga ma ei tea kuhu need piletid läksid, sest siis juba tirises mu äratuskell. 30 sekundit hiljem heliseb Gerda oma ja sellest omakorda 30 sekundit hiljem kanada poiste oma. Kusjuures kõigil on pandud äratus 5.30 peale . Ma siiski arvan et minul on kõige õigem kell :D ja teate kui pruunid me oleme, ma pole elus veel nii pruun olnud. Käed on nagu, mmmm, ma ei teagi mis asjad. Igatahes hästi ilusad :D ja jalad on ka pruunid, mis on minupuhul väga suur sündmus, jalad eriti ei taha eesti päikesega küll pruuniks vedada. Aga siin õunapuude vahel lühikeste pükstega triivides teeb päike imet. Muidugi kaasneb sellega musterpäevitus, T-särk on ka natuke seljas, lühikesed püksid on ka jalga päevitunud. Aga muidu petab ära :D kahju on sellest et see päevitus 4 kuud küll ei kesta, ennem eestisse tulekut peab paar solaariumi korda vist võtma . Hm, kodus ja võõrsil ongi juba läbi saanud, ja ma ei jõudnudki seda vaadata, rääkimata selle aru saamisest. Aga eks siis teinepäev jälle!

1 comment: