Sunday, January 30, 2011

30.01

Ja tänasest on meie tuba TÜDRUKUTE tuba, no ei tea kui kauaks, aga täna õhtul vähemalt küll:D kanada poisid lähevad 10st bussi peale ja sõidavad sydneysse, alguses pidid minema Ayri , aga plaanimuutus vist toimus. Mina täna tööle ei saanud, seda oligi arvata tegelt. Ühesõnaga pole see nii lihtne et tahad 7 päeva nädalas töötada, tahtmisest üksi on ilmselgelt vähe. Tööd pole nii palju ka. Aga mis siis ikka, ega patja ka ju nutma ei hakka. Mis ma siis täna tegin, keetsin õunamoosi, käisin jalutasin linnapeal, lugesin raamatut, joonistasin, pesin pesu, ühesõnaga päev endale. Ja homme jälle õunafarmi tööle, sinna surmigavasse farmi. Õnneks peaks see nädal tulema ikka normaalne, 5 päeva tööd, sest ühtegi üritust ja püha ei tohiks toimuda. Hm, ma siiski võin eksida tüdrukute toa suhtes, sest hosteli omanik paneb juba ühele voodile linasid, niiet keegi uus tuleb siia. Germoga rääkisin ka, ta on kuskil sellises kohas mis riimus Niagaraga, aga täpset nime ei tea :D on kuskil hotellis, kõigil on ERALDI toad! Ja konditsioneer pidi ka veel toas olema, niiet täitsa luks värk. Aa, 2 kappi pidi ka olema, parem kui meil veel! Ja mis ma avastasin täna, mu näonahk on nii kuiv nagu Sahara kõrb, peab vist hakkama räigelt vett sisse ajama endale, muidu juhtub nagu Sahara kõrbegagi, ei laieneb aastaga ma ei tea mitu cm :D mis siis veel, gerda tuleb siis õhtul tagasi, mingi 10 paiku kui ma nüüd õigesti aru sain. Viisakas oleks talle bussi vastu minna, meie hosteli ette :D loodan et unemati siis täna ei kiirusta minu juurde tulekuga. Leidisn täna poest SuperAttacki ka, õnneks , ja liimisin oma kossid ilusti kinni, niiet praegu ei ole nad teibituuninguga, vaid täitsa korralikud näevad välja, räsitud aga enamvähem korralikud:D aga ega sa ei saa ju 1 liimi sedasamust osta, vaid ikka pead 7 tükki korraga ostma . Ja nagu ikka liimimisel, olid kõik mu näpud sellega koos. Vot tak, Maria siinkohal lõpetab. Muideks täna sai meil ju 4 nädalalt siin oldud, aga mitte siiski veel kuu aega ;)

No comments:

Post a Comment