Friday, January 28, 2011

29.01

Tahtsin tegelt eilsest palju pikemalt kirjutada, aga kui koju jõudsin suutsin mõelda ainult voodist. Eile kui seal teenindasin, siis mõtlesin nii palju mida blogisse kirjutada. Aga ega mul enam need ka eriti meeles pole. Ühte asja tahtsin kirjutada kindlasti, et austraallased on päris viisakad. Viimne kui üks ütles mulle : jah, PALUN! Selle peale kui küsisin kas te sooviksite kastet ka. Palun oli ees ja taga, kuigi nagu see oleks rohkem minu sõna olnud. Aitähist rääkimata. Isegi mingid teismelised nolgid olid viisakad, no eestis sellist asja ma küll ei usu et on. Pigem naerdakse sulle näkku, et issand milline tropp sa ikka oles vms. Siis mis ma veel tähele panin, et kui palju rämpstoitu nad ikka sisse ajavad, no süda läheb pahaks. Rasvast tilkuvaid chipse või neid dagwood dog'se ( toika otsas vorst taignaga) , ja suhruvatt! Issand jumal, osteti lausa ämbritega neid, üks ämber maksis 10 dollarit, ja inimesed olid nagu hulludel päevadel, mõelda vaid lihtsalt ajad suhkrut näost sisse. Kui nad minu käest neid dagwood dogse küsisid, siis ma ikka vaatasin inimesele näkku, kellega tegemist on, kui oli trullakam inimene, siis võtsin vähe väiksema ja kui peene, siis andsin sellele ikka rasvasema. No teen neile ka teene, ei pea ju õgima koguaeg rasva sisse. Kui te oleks näinud kuidas neid valmsitati, üleni rasva sisse, ja see rasv oli seal terve päev kindlasti täna valmistavad nad ka selle sama rasva peal neid toite. Milleks vahetada?! Ja kui need sealt ära tõsteti, lihtsalt rasva tilkud nendest. Päris räige. Aga ega ma ise ka täitsa puhas pole, lõunaks sõin küll ühe dagwood dogsi ära, muidu ma oleks kõngend seal. Aga siis tänasest:

ärkasin pool 7, kuigi uni oli ammu juba ära läinud, aga vabal päeval lihtsalt on patt nii vara ülesse tõusta, mind täitsa huvitab, kas ma kodus ka nii vara hakkan ärkama. Mingi 6st on igatahes siin uni läinud. Siis tegin hommikust ja küsisin omanikult kas ma kuskile tööle saan täna minna. Kahjuks ei midagi. No see show rikkub kõik ära :D kõik olid raudselt seal, farmerid ja täna magavad peatäit välja. Backpackeritel jälle vaba päev! Aga ega ma sellest end heidutada ei lasknud, läksin poodidesse . Ostsin endale uued prillid, mis pole MUIDUGI nii ilusad nagu eelmised aga avavad asja ära, ja siis leidsin ühe sinise kleidi ka targetist. Vaatasin et oh, 11 dollarit, mingi soodukaga, viimane ka veel, et davaiks, lähen ajan selga. Ja sobis, no ladusin kelidi letti, ja üllatus üllatus! Kleit maksis hoopis 8 dollarit, ennem oli maksnud 39 dollarit. ( arvutan eesti rahasse, sain kleidi 80 krooniga, ja ennem maksis 400,-) nii tore, shoppamine kohe rahustab peab mainima :D tulin siis kodides tagasi hosteli ja ega ma muud polegi teinud. Nüüd jalutasin mäkki, ja olen tasuta netis! Njaa, elu on ilus! (:

No comments:

Post a Comment