Thursday, January 6, 2011

6.01

Mul on jalas pikad teksad, sokid, t-särk, kampsun (küll õhuke, aga ikkagi kampsun) ja eesti mõistes kevad/sügis jope ja mul on ikka külm. Uskumatu, aga ma olen Austraalias :D Täna öösel ärkasin sellepeale ülesse, et üks mustanahaline poiss, meie toast istus mu voodi ääre peal ja kutsus mind nimepidi. Ta oli purjus, aga ma ehmatasin ikka päris ära. Ja kõige hullem oli see, et ta ära ei läinud, ütles ainult et temal ei tule und. Kell oli 2 öösel ja MUL OLI UNI! Tahtis alguses kõrvaklappe saada, aga need ei töötanud tema pleieris ja siis Hoidis mind lihtsalt üleval, alguses rääkisin siis temaga, ise täiega kartsin, sest mine neid muste tea. Ja järsku pani ta ennast minu voodi pikali, siis mul viskas üle. Ütlesin et kobi kohe oma voodi! Ja ta ei mõtelnudki liigutada, ma ikka täiega kartsin, mingi võõras inimene tuleb öösel kell 2 minu voodi :S Haige mees. Lõpuks ta ütles ka päris karmilt, et tal ei tule und ja räägi mulle oma kodumaast! Aga ma teadsin et kui ma temaga uuesti rääkima hakkan, siis ta ei mõtlegi liigutada, niiet päris karmilt käskisin tal ruttu jehhat tõmmata. Ise ikka täiega kartes. Õnneks siis läks ta minema. Ja ma niimoodi kardan nüüd siin magada, kõige hullem on see, et gerda näiteks üldse seda ei kuulnud, kui me rääkisime siin öösel. Järgmine kord ma lihtsalt karjun kogu toa ülesse, kui ta ükskord veel midagi sellist peaks tegema. No tõesti, võõras inimene ikka ei istu öösel minu voodi peale, ja ei pane minu kõrvale pikali. Aga ma mõtlesin et kui ta vihaseks saab, siis ma olen surma laps. Õnneks seekord läks hästi. Nüüd ma väldin teda ikka täiega. Aga täna siis vihma sadas, ja tööpäev jäi ära. Ärkasime ikkagi kell pool 6, kuigi ühed prantsuse poisid pidid meile ütlema et meil tööpäev jääb ära, aga need on lihtsalt nii lollid, et inglise keelest nad ei saa mitte mõhkugi aru. Niiet meieni see jutt töö ärajäämisest ei jõudnudki, sest Mõhk Ja Tölpa arvatavasti ei saanud aru. Me ikka gerdaga mõtleme et kui nii edasi läheb, tähedab siis ei töö jääb koguaeg vihma pärast ära, siis võime varsti pariisi linnast suu puhtaks pühkida, ja malaysias peame ka nuudlite peal need 10 päeva üle elama. Kuidas me siin küll 4 kuud veel vastu peame, seda me veel ei tea. Aga varuvariandiks on germo :D germol on hea töökoht, ja eks tema siis meid rahaliselt aitab :D:D Proovime siiski ise hakkama saada :D aga need Mõhk ja Tölpa siis, teate, nad peavad kell 4 hommikul ülesse ärkama, meie veel magame, aga nemad siis, räägivad täiest kõrist, nagu meid ei olekski olemas. Lõmmuvad uksi, käivad trampides, no tõesti. Mul hakkavad nad juba vaikselt pinda käima, esiteks ei saa midagi aru mida sa neile räägi ja teiseks ei oska vait ka olla. Prantsuse poisid on muidu. Ega jahm, meie toa poisid ei ole kõige 5+, üks on suht normaalne, vähemalt pole veel midagi imelikku teinud. Aga siiski, poistega ühes toas elamine on naljakas ja jube . Mis me täna veel tegime, käisime shoppamas, midagi ei ostnud. Ostsime endale hoopis, mina siis Latte ja Gerda kakao, lürpisime neid tagasitulles hosteli. Üle pika aja sai ka tõelist kohvi joodud. Vaatasime telekat jaa vist ongi kõik. Ühesõnaga päris igav eluke on meil kui tööd pole. TAHAME TÖÖÖÖLE!

2 comments:

  1. see neegri jutt on lugedes niii naljakas, aga ma arvan, et ma ise oleks end täis lasknud. :DDD

    ReplyDelete
  2. Mh, kui ma nüüd ise ka seda uuesti loen on naljakas, aga tead öösel see küll naljakas polnud :D kaugel sellest..

    ReplyDelete