Tuesday, January 25, 2011

25.01

Räägitakse ju et kui lind situb pähe, toob see õnne, aga kui sa ise käe sinna sisse paned, kas see toob ka midagi. No ma loodan et mitte ebaõnne siis :D täna õunu korjates igatahes ma seda tegin, eks ma siis lähipäevil saan teada mis juhtuma hakkab. Võin teile ka teada anda. Aga te ei kujuta ette mis metsik läpe meil õues on. No nii palav ilma, tööl ma juba mõtlesin et jätan oma laiba sinna samasse puude vahele maha. Lihtsalt võimatu olla, määrid aga oma 30 faktor päikese kreemi peale, aga ikka tunned kuidas kärssad. Ime et veel enda särisemist ei kuule, õnneks mul olid kõrvaklapid peas, niiet isegi kõige parema tahtmise juures ei kuulnud ma särinat. Kaotasin oma prillid ka sinna õunafarmi ära, oleks kindlasti võinud need ülesse otsida, aga ma ei tahtnudki. Mida ma ikka nende katkiste prillidega teen, kahju on, aga eks nad olidki määratud hukule siis. Võib olla oleks pidanud need linnu sinnasamusesse pistma, äkki oleks rohkem õnne nendega olnud, No eks ma siis järgmiste prillidega tean mida kohe alguses teha. Aga vanade prillide sang on mul ikka alles . Kuniks seda veel on :D njaa, kaotused on suured. Vähe sellest, ostsime endale telefoni laadimiseks 20dollarilised tsekid, aga need võib ka prügikasti vist visata, sest me saame laadida alles alates 29 dollarist. Niiet kummagil läks 20 dollarit ka täna raisku. Ja me ei oskagi nendega midagi teha, pood ka tagasi neid ei võtnud, aga samas, no tund aega tööd, siis on see tasa. Mõtleme ikka positiivselt! Homme on siis Austraalia päev, kõigil on vaba, kaasaarvatud õunafarm. Aga meie saame Gerdaga minna kuskile rohima, kellegi juurde. Mingi uus kohta ja ei tea sellest midagi. Ei usu et terve päev seal läheb, võib olla paar tundi teeme, eks see paistab. Ja reedel on siin Stanthorpe Show, mille tõttu on ka kõigil vaba päev. Austraallased on lihtsalt nii laisad, et teevad endale ise vabu päevi vist :D aga tahtsin seda öelda, et ma saan sinna tööle, sinna showle. Mingi mees käis küsimas kes tahaks reedel ja natuke ka laupäev töötada. Ja siis mina olin igatahes üks nendest. Ma ise usun et see näeb välja midagi taolist, et oleme telgis, ja müüme mingeid friikaid ja muud turbokat. Nagu kuskil jaanitulel. Reedel oleme pika päeva, nii kaua kuni rahvast jätkub. Ma igatahes täiega ootan juba, tundub põnev. Midagi teistsugust ka vahelduseks. Ja me saame tasuta sisse ka sinna showle, muidu peaks pileti ostma, aga kuna me ju töötame. See oli siis reedese kohta. Homme rohime, ülehomme oleme õunafarmis, reedel töötan mina seal turbokas, gerda läheb sugulastele külla, laupäeval töötan ka seal mõned tunnid ja peale seda saan äkki marjafarmi. Ja pühapäeval loodan ka minna marjafarmi. Ongi nädal täis! Aga teate kui raske juba täna ärgata oli, nagu puuga pähe saanud, no lihtsalt ei taha tõusta! Samas alla ka veel ei anna :D ja kõigetähtsam lause siis tänase päeva puhul, selline tähtis päev on ka. Esiteks siis Kaili sünnipäev ja teiseks täna täpselt 4 kuu pärast puudutavad meie armsad jalakesed kodumaad! Aga ehk siis treffame varsti.

No comments:

Post a Comment