Thursday, December 9, 2010

9.12

Täna oli meil siis tööpäev kella 11st. Maksin oma üüri ennem tööle minekut ära, mul oli mingi 2 nädalat maksmata:D Kuna lihtsalt pole olnud aega, alguses oli üür peaaegu 3000, aga siis ma rääkisin oma riiete sorteerimisest ükspäev, et kas mul selle eest on raha maha arvestatud, Anna siis hakkas vaatama. Aga kuna ma sellisesse raamatusse nagu „tööraamat“ pole oma tunde kirja pannud, siis pidin seda nüüd tegema. Anna küsis mitu tundi sa töötasid, no see oli 2 nädalat tagasi ja ausalt ma ei mäletanud täpselt kas ma tegin 4 või 5 tundi tööd. Anna siis käskis panna 5 tundi:D Lõppkokkuvõttes tuli minu üüriks väiksem summa. Jap, need receptioni tädid mulle meeldivad, hullult hoiavad meid ikka:) Tööl oli ka normaalne, pleier on mul koguaeg kõrvas, kuulan muusikat, ja siis aeg lendab. Mõnus on neid pakkida, kuigi tüütu, aga sa saad terve päev oma mõtteid mõelda. Koguaeg ainult mõtled, ma saan nüüd aru et mõelda mulle meeldib. Mõttetu tegevus, aga kuidagi rahustav. Homme on meil ettenähtud 60 bin-i vist, mis on metsik, arvestades sellega mis meil siiani on olnud, 16 bin-i ja nii. Aga vähemalt tuleb tõsine tööpäev. Aa ja tänane päevatippsündmus oli see, et kui me tööl hakkasime ära tulema, siis gerda andis auto võtmed minu kätte. Alguses ma küll kahtlesin, aga samas, kunagi peab see esimene kord ka olema ju. Niiet istusin siis mina täna ka autorooli. Liiklusega oled juba nii harjunud, sest 3 kuud oled ju ikkagi autos istunud ja kõrvalt jälginud, aga autoga sõitmine oli naljakas:D Nii rohkem ma ei viitsigi kirjutada, eile sai kirjutatud poole ööni, ja ma arvan et te loete ka neid blogisid 3 päev. Aga Palju Õnne neile kes mu nädala aja blogiga lõpuni jõudsid!:)

1 comment:

  1. no pool tundi vist ei läind. ;D 25 min. :D höhöhööööööö. :DD

    ReplyDelete