Saturday, December 25, 2010

25.12

Ja meil saavadki õnneks peaaegu jõulud läbi. Õnneks sellepärast, et ei pea enam niipalju pere peale mõtlema, ja õnneks sellepärast et jõulude ajal eemal olla on ikka väga vastik! Aga noh, ega see et meil need läbi saavad ei tähenda kaugeltki seda et teil sama seis on. Oh ei, teil alles hakkavad need Jõulud. Nüüd passingi poolteist tundi veel üleval, et perele skype'da, ja üldse kõiki sugulasi korrakski näha. Usun et väga hea on kasvõi video teel teie Jõulusekeldustesse sukelduda. Aga praegu tulime nende tüdrukute juurest, kes meiega Ayris ka olid. Mängisime kaarte, tavalisi ja UNOT. Päris mõnus õhtupoolik oli. Selline rahulik, nagu jõuluõhtu peabki olema. Aga seda ei anna kaugeltki võrrelda koduse olemisega. Täna, nagu lubatud, ei teinudki midagi, olime arvutites, käisime niisama ringi, aga midagi erilist ei toimunud. Sest meie ju puhkame, mida me ikka puhkamise ajal tegema peaks?! Mitte midagi. Nii aga ma loodan kodused et teil siis on tore Jõuluõhtu, nautige seda minu eest ka! Sööge minu eest ka! Kallistage Jõuluvana minu eest ka! Ja üldse, teadke et need kaks päeva ma olen ainult mõelnud teile, kuidas teil seal kodus Jõulud on ja mida te teete. Koguaeg elan kaasa, ja mõtlen, et oi kuidas tahaks seal praegu olla. Kuidagi selline soe tunne tekib kodu peale Jõulude ajal mõeldes, kui ainult see meie konditsioneer nii külma ei puhuks, tekiks kindlasti soojem tunne. Mõtetes oled ikka alti kodus.... Aga ikkagi, maailma parimad jõulud saavad olla ainult kodus ja koos kõige kallimatega! Meie Gerdaga võime siin konditsioneeriga, jõulumütsidega ja topelt portsu nuudlitega üritada Jõulutunnet tekitada, aga ikkagi mõlemale on väga tähtis PERE jõulude ajal. Ilma selleta pole miski õige. Siis on minu Jõulud korda läinud, kui te kasvõi ükskord söögilauas, või ükskõik kus, mõtlete kasvõi korra minu peale . Natuke egoistlik, aga mulle see meeldiks :) see oleks minu parim Jõulukink ! Toredaid Jõule !

2 comments:

  1. kule, mul said küll pisara välja. aga ma hakkasin täna arvutama natuke, ja avastasin, et suht kohe varsti saab ju juba pool aega läbi teil seal. uskumatu, kui see teine pool ka nii kiiresti läheb, siis ma võiks juba homme end lennujaama sättima hakata! niiiiiiiii tuuuuus. :P musimusi teile! (L)

    ReplyDelete
  2. Jaaa, varsti näemegi sind musirull! Ole tubli :)

    ReplyDelete