Wednesday, December 1, 2010

1.12

Mida siis täna blogisse kirjutada?! Ma hakkan vaikselt mõtlema, et peaks teile midagi kokku hakkama valetama, et see elu siin põnevamaks muuta. Aga ma praegu ei viitsi oma fantaasiat tööle panna, niiet peate leppima täna veel reaalsusega. Vaatan mina praegu Kärdla veebikaamerat ja kuulan Sky Plusi. Mega mõnus on lihtsalt lesida ! Aga teil seal endiselt lumi maas, autodel on katused ka lund täis, niiet teil sellest valgest värgist puudust vist ei ole. Vahepeal vaatasin et nägin isegi issi autot, aga see võis tegelikult ükskõik kelle oma olla. Nii, täna siis oli alguses jutt, et töö hakkab kella kahest. Tundus kuidagi väga hilja, aga asi läks paremaks. Just siis kui ma olin minekuvalmis, ütles gerda et töö hakkab hoopis kolmest:D Oh seda rõõmu... Saab veel tund aega lihtsalt teleka ees passida. Sest tõesti, midagi muud sa ju teha ei saa. Koguaeg ole valmis. Aga telekat ma ei viitsinud siiski vaatama minna, vaid käisin poes. Toidupoes käidud, oligi kell parasjagu seal maal, et sai tööle hakata minema. Tänasest oli meil uus töötaja ka, ma arvan et kõik kes gerda blogi loevad, nendele peaks nimi Chris tuttav olema. Igatahes tema ongi siis meil uus. Ma ei tea kuidas tal läks, aga arvatavasti hästi. Nad gerdaga sorteerivad, mina pakin. Niiet ma eriti nendega tööl kokku ei puutu. Aga täna olime siis vaeval 45 minutit tööd teinud, siis öeldi meile, et 2 bin-i on veel jäänud. Mul jäi karp lahti, alles me tulime ja juba lõpp?! Me ei teeni ju bensu rahagi tasa niimoodi. Aga õnneks pandi meid siis mingeid kaste tegema. Tegime neid natuke, ja siis kuskilt , nagu võluväel, ilmus veel mangosid. Saime veel mingi tunnike pakkida ja siis tuligi tänane tööpäev kokku 3 tunnine. Väga tore:D ja varsti, ülehomme tuleb meil vist 5 päevane paus. Tegelikult oleks hea sellel ajal seal üleval Cairnsis ära käia, aga samas laupäeval on ju Jõulupidu, siis me ei saa sinna. Ja ennem ka ära käia ei saa, kuna siis saab kaks päeva ainult olla, ja samas kui hiljem minna, siis saab ka kaks päeva olla:D niiet me ei teagi mis me nüüd teeme.

Kuulge, kas teil on juba jää meres? Ma loen siit, et tahetakse juba jääteed rajada kuskile..:D

2 comments:

  1. Kui ma Hiiumaale jõuan siis ma lehvitan sulle Kärdla veebikaamerast! :)

    ReplyDelete
  2. Esimest korda kuulen sellist asja nagu Kärdla veebikaamera..

    ReplyDelete