Saturday, December 11, 2010

11.12

Täna hakkas tööpäev siis 10st, nad teevad iga hommik tööpäeva pool tundi varasemaks. Tahavad vist harjutada meid varem ärkama. Aga mida siis kirjutada. Pakkisime mangosid nagu ikka, lõunapausi ajal lugesime eesti ajakirju. Need on meil nagu piiblid igal pool kaasas. Tööpäev sai läbi poole 4st, siis ootasime chrisi. Aga kuna tal veel pidi aega minema, saime me veel ühe lisa töö. Pakkida mingid mangod veel omakorda kuskile kastidesse. See võttis meil veel tund aega aega, niiet töötunnid läksid veel pikemaks, ÕNNEKS! Täna siis tuli 10st poole 5ni. Issand ja mu blogi ongi valmis. Täna tuli eriti masendavalt lühike. Eks see ole sellepärast ka et ma kiirustan praegu mäki, teised ootavad, ja ma pean käppelt mingise blogi kokku kirjutama. Mul ei ole õrna aimugi kauaks meil tööd veel on, aga ma usun et see minek tuleb meil ka suhteliselt paugupealt. Iga päev tuppa tulles ma ikka vaatan oma voodiesist ja imestan kui palju kola mul on ja kui väike mu kott on. Ma ei kujuta ette kuidas ma need riided ja üleüldse kõik need asjad sinna kotti mahutan. Kui ma sellega tõesti hakkama saan siis olen ma küll super pakkija tiitli ära teeninud. Aga praegu on parem mõelda sellele, et see pakkimise aeg on veel kaugel. Ühesõnaga petan ennast natuke:D Nii rohkem pikemaks ma seda venitada ei suuda.

No comments:

Post a Comment