Thursday, December 23, 2010

23.12

Jõudisme täna siis ilusti kella 6st Hervey Baysse, hosteli buss oli meil bussijaamas vastus, õnneks! Ma ei kujuta ette kui kaugele me nende kottidega oleks jõudnud, sest ikka päris pikk maa oli hostelini. Aga meil vedas. Hosteli jõudes öeldi meile, et reception tehakse lahti alles kella 7st, niiet tund peate niisama ootama, õnneks saime olla telekaruumis, kus olid diivanid ja sai seal niisama lebotada. Kella 7st läksime siis receptioni, aga tuli välja et peame 10st uuesti tagasi tulema, sest inimesed pole check outi nii vara veel teinud, ja toad on täis. Ega siis midagi, tagasi teleka ruumi, panime külje maha, ja tegime väikese uinaku siis. Nägin isegi und, nägin kuidas ma mingisest oksarägast läbi läksin, ja need torkisid mind, aga tegelikult tuli välja et see oli hoopis gerda, kes püüdis mind ülesse äratada :D Nii edasi, läksime siis tegime lõpuks selle check in'i ära, ja saime endale toa: 308 on nüüd meie, või vähemalt alguses oli, nüüd on siin juba 2 saksa tüdrukut ka. Aga põhimõtteliselt terve päev oli tuba meie valduses. Tuba on normaalne, väga korralik, ja jällegi konditsioneer on olemas! Kardinad on kodused, sest nendel on augud sees, ma ei tea miks need üldse siin ripuvad, aga vist värvi pärast. Oleks loogiline. Aa, ja esimese asjana mis me siin märkasime, mille eest see hostel saab ühe plussi kirja, on see, et viisakalt öeldes siis tualettpaber ei ole nagu mingi lumehelves, nagu teistes hostelites, mis lihtsalt laguneb käte vahel ära :D ikka tunnetad tugevust :D:D Aga see selleks, käisime siis shoppamas, vaatasime mis siin siis toimub ka. Kahjuks on aga hervey bay väga laiali valgunud, niiet põhitänavale me ei olegi jõudnud, sest sinna on vist väga pikk maa. Käisime rannas, väga ilus pikk liiva rand on siin, kohe meie hosteli lähedal. Nüüd õhtul lähemegi sinna jooksma, paljajalu! Siis tegime väikese sliibi veel hostelis, tegelikult ennem seda tahtsime näha kus need kirikud siin on. Vaatasime natuke netist, küsisime receptionist, aga need seal ei teadnud midagi, hea et nad üldse teadsid mis asi see kirik on. Homme me vist läheme anglikaani kirikusse, sest see oli ainuke mille me enamvähem ülesse leidsime:D ei tea mis reeglid ja tavad selles kirikus küll on, aga loodame et suhteliselt normaalsed. Kusjuures siin on täielik Gospeli kirik ka, aga me ei leia seda ülesse. Nii siis nüüd käisime söömas, meil saab 3 dollari eest õhtusöögi muideks. Aga varsti lähemegi randa jooksma, ostsime jõulusöögi ka ära :D Väga tore oli seda küll teha, igatahes homme vist teeme mingise koogi, meil on koogipulber, aga sinna on vaja lisada veel mune ja piima :D Midagi rasket ei tohiks vist olla. Siis on meil kaks juustukooki, Külmutatud :D Mitte ise tehtud..:D:D Ja siis on meil veini, mida me vist juua ei tohigi siin. Jap, praktiliselt sellest me jõulutoit koosnebki. Põhiroaks võib olla tulevad kiirnuudlid , aga seda me veel vaatame, kuidas viitsime jamada. Neid on ikka väga raske muidu teha :D ja mis ma veel tahtsin öelda, tegime endale ise jalaketid. Ostsime ühest poes nöörijupikese, ja erinevate randade pealt oleme korjanud teokarpe, aukudega. Niiet nüüd meil mõlemal on jalaümber kõlisevad teokarbid :D Homme on Jõulud! Ei usu eriti ...:D Fraser islandile läheme 27ndal ja oleme 3 päeva.