Wednesday, December 15, 2010

14.12

Olen voodis pikali, kuulan eesti laule ja kirjutan blogi. Varsti peaks hakkama eesti lippu edasi tegema, aga valget riiet pole meil veel ikka. Tegelikult pole meil aega olnudki seda otsida, sest tuleme töölt kui reception juba kinni on. Aga me lubame, et eesti lipp tuleb sini-must-valge mitte sinine-must. Täna tööl endiselt pakkisime mangosid, ja mitte midagi eriskummalist ei juhtunud. Hommikul kui ärkasime, siis oli gerda nägu paistes, silma alused olid kõige hullemas . See on mango allergia teine võimalus, et lähed paiste. Aga ta võttis Germo tugeva allergia tableti kohe sisse, ja nüüdseks on juba palju parem. Eriti pole üldse aru saada. Tööjuures ka küsiti, et mis sul juhtus?! Pm et kas sa said peksa?!:D naljakas on ikka see et see allergia lööb nii hilja välja. Siis töölt tulime mingi 7me paiku, täna olime vist kõige kauem tööl. Germo on ka nüüd uues farmis. Korjab honeymeloneid, ja ta ütles et talle meeldib. Mulle tundub et siin on vist ikka aastaringselt tööd, vaikselt saad siin nokitseda, üür on ka poole odavam, inimesed ei sagi igalpool ja täitsa normaalne oleks siin vist elada mittehooajal ka. Aga ärge muretsege, mina ei plaani küll siia aastaks jääda. Tahaks juba ikka ära siit liikuda, vaadata mis allpool toimub. Uudistes on igalpool et allpool New South Walesis on üleujutused. Niiet see mõjutab kindlasti ka meie lootust viinamarjaistandustes tööd saada. Igatahes allpool on lood suht kehvad, aga ma arvan et me ikkagi liigume sinna. Päeval ma mõtlesin täiega mida blogisse kirjutada, aga nüüd kui see tund käes , siis on kõige nagu meelest pühitud. Aa, ma mõtlesin seda, kuulasin raadiot töö juures, ja seal ütles: „10 päeva on veel Jõuludeni!“ No Halloooo, meil on 30 kraadi sooja ja ma peaks mingitele Jõuludele mõtlema?! Eriti hästi nagu ei lähe peale. Teil tuleb juba 3 advent, alles oli esimene. Ei saa mina ka aru kus see aeg läheb. Ja väga naljakas on vaadata siinseid kodusid pimedas. Väga vähestel on mingit Jõulutuled õues, aga samas kui kellelgi on, siis ikka 10 eest. Maja põhimõtteliselt põleb jõulutulede käes, ma ei kujuta ette kuidas nad magada saavad sellises säraküünla valguses. Aga eks ilu nõuabki ohvreid. Ühesõnaga teadke, et eesti kodud on Jõulude ajal ikka ilusamini kaunistatud :) See vist oligi täna kõik, jätkan eesti lipu õmblemist. EDU MULLE!

No comments:

Post a Comment