Sunday, December 12, 2010

12.12

Need kes loodavad et tänane blogi tuleb pikk, saavad pettuda. Aga ma üritan siiski...
Eile õhtul sai siis natuke matsalka ostu tähistatud. Germo käis veel õhtul Queensis, meie vaatasime minu arvutist vanu videosid. Chrisil võis eriti huvitav olla, sest need olid ju eestikeelsed. Igatahes seal oli meie tsehhi reis, siis mingeid meie tüdrukute õhtuid. Jap Kaisa sinu naeru peale naersime me Gerdaga ikka palju:D Üldse sai naerda vanade naljade peale, päris tore oli. Ja siis läksime ühe paiku magama, et hommikul pool 9st jälle ärgata et tööle minna. Tööl olime täna poole kuueni. Rekord vist. Kohutav vihmasadu oli ka õhtupoole, nii valjusti sadas, et ma usun, et te pidite midagi ka Eestisse kuulma. Aga seda nimetatakse siin vist äikesetormiks. Tuus oli töötada kui näed et õues kallab valget vihma ja müristab ning välgutab. Germpsil oli täna vaba päev ja on homme ka. Ja tänane päeva plaan peaks meil veel ette nägema eesti lipu tegemist. Ma ei tea kui kaugele me sellega jõuame, aga võiks valmis saada. Ja teate vägagi võimalik ongi et me Jõulud siin Ayris ka vastu võtame:D Kuupäeva vaadates jääb küll karp lahti, sest detsember hakkab vaikselt läbi saama. Aga kui on minek, siis tuleb see kindlasti paugupealt. Oi ma ei tea kuidas ma need kohvrid ära pakin:D Hm, ja mis veel. Hommikusöögiks on põhiliselt piparkoogid piimaga nüüdsest, kui meil on olemas kilode viisi eesti piparkooke. Shokolaadi kogusest ma ei hakka üldse rääkima. Aga siis homseni!:)

1 comment:

  1. HAHHAHAA, ma nii kujutan ette mis videod seal olid ja kuidas te naersite nende üle. :D TÄNNNNKS! :D

    ReplyDelete