Saturday, December 11, 2010

10.12

Mul on blogi kirjutamise isu täitsa ära läinud, peale seda kui ma pidin 4 päeva blogi ühe päevaga kirjutama:D Ärge muretsega, ma kirjutan ikka, aga lihtsalt kopa viskab vahest ette. Aga põhiliselt teen ma seda siiski enda pärast, kuna pärast kodus on mõnus lugeda mida ma siin siis korda olen saatnud. No ega kõigest ka ikkagi ei saa blogisse kirjutada:D Nii, alustagem siis tänast päeva.

Alustasime oma tööd siis kella poole 11, ennem seda läksin postkontorisse marke ostma. Aga kui ma hosteli väravate vahelt välja sain, siis nägin et postiauto seisatab meie hosteli ees. Kohe jäin tänavapeale seisma, inimest kindlasti mõtlesid et miks ma niisama tänaval liikumatult seisan, aga ega ma niisama ei seisnudki. Ma tahtsin näha mida postiljon toob hosteli. Kaua aega siiberdas selle auto ümber, uuris pakke ja SIIS võttis kas suurt pakki kaenlasse ja pani hosteli poole ajama. Mina mõttes mõtlesin, et äkki need ongi meie omad! Käppelt käisin postkontoris ära, ja jooksuga hosteli, küsisin gerda käest et kas sa said pakid kätte?! Gerda ei teadnud sellest midagi, läksime siis receptioni küsima, ja juba ma nägin seal laua peal kahte pakki, mis oli EESTI POSTI teibiga kinni tõmmatud. Siis oli pilt selge, meie pakid on lõpuks kohal! Ma ei uskunud et need siis suured on, ja kui rasked! Gerda käristas oma paki kohe lahti, mina pidin germot ootama, niiet see rõõmuhetk jäi õhtuks. Aga ikkagi, tänane hommik läks kohe palju paremaks peale nende pakkide saamist. Tööle sõites lugesime juba Marie Claire, kroonikat ja 19, novembri Hiiulehte:D Neid sirvisime lõuna ajal ka veel, ja tagasitulles ka! Hea on eesti keele lugeda. Gerda ütles ka et ta pole vist kunagi varem Hiiu lehte nii kaua lugenud:D Nii täna tegime tööd 4 ja pool tundi ja siis tulime koju. Germo juba ootas, ja meie rõõmuhetk oli saabunud. Tegime oma paki lahti, niipalju võin öelda, et järgmised 6 kuud me vist piparkookidest ja shokolaadidest toitumegi:D Aga nii hea oli saada pakkkkki! Sõime kohe piimaga piparkooke, ja isegi natukene, natukene tuli jõulutunnet. Siis käisin täna endale jälle matsalkat ostmas!:D Matsalka ostu me vist täna küll ei tähista, aga eks siis lükkub see edasi. Gerda ei teadnudki mis asi see matsalka on. Äkki siis blogi lugejad ka ei tea, igatahes see on NUUSTIK:D Ja meil on jälle päkapikud käinud, minu dushigeel on juba paar päeva kadunud olnud (kahtlustan küll germot sest tema oli siin hostelis üksi:D:D aga ta eitab seda:D,) siis kadusid germo , juba teised muideks -hommikuhelbed , täna läks meie pipratoos, millalgi läks germo nokamüts. Niisiis meie päkapikud on niii armsad. Kui te midagi oma sussi seest leiate, siis me tahaksime neid tagasi:D Ja täna, tegime hakklihakastet! Kartulid keesid küll 3 tundi aga siiski said valmis, täitsa kodune maitse oli... Nii saingi siis tänase blogiga ühelepoole. VEDU!

No comments:

Post a Comment