Wednesday, December 15, 2010

15.12

Pean ennem jooksulaagrit ruttu blogi valmis kirjutama. Ma ei hakka üldsegi siia kirjutama mitu päeva veel Jõuludeni on, teate seda isegi ma usun, aga see tundub lihtsalt nii absurd :D Raadiost tulevad ka päris tihti mingid jõululaulud, ise higistad ja pakid mangosid ja siis kuulad kuidas keegi laulab sulle kõrva valgetest jõuludest jne. Lipuga olen mina seal maal, et ainult valge osa on veel vaja õmmelda ja siis natukene ääri traageldada. Ja siis on temake ka ilusti valmis saanud. Täna olime tööl 10st neljani. Nädal aega ongi jälle tööl käidud nagu niuhti, aga ma ei tea kaua veel seda töökest meil veel on, täna räägiti midagi kahest päevast. Niiet võib olla juba selle nädala lõpuks pakime kodinad kokku ja läheme minema. Aga KEEGI EI TEA :D Germo läheb vist homme tagasi kõrvitsaid korjama, sest mango farm sai läbi. Kusjuures meie receptioni tädike Anna ja siis tema mees käisid ka täna kõrvitsaid korjamas. Praegu istuvad baari leti ääres, mullased kui ma ei tea mis asjad. Aga sellepärast et enam ei ole inimesi tööle panna, ja siis nad ise lähevad tööle. Päris hea. Tööd on aga backpackereid pole. Nüüd siis läheme Gerdaga jooksma ja õhtul peaks mäkki ka minema. Täna hommikul gerda käis tehnikapoes küsimas netipulga kohta, me vist peaksime selle ka endale soetama. Siis oleks normaalne nett igalpool, mingisuguse kuumaksuga, aga vähemalt oleks kiire internet.

No comments:

Post a Comment