Tuesday, May 3, 2011

3.05

Oh jummel, käisin praegu dushi all oma viha maha pesemas ja germo andis shokolaadi. Läks küll paremaks :D, kuid siiski vastik tunne on...

täna ärksin üksi, kuna germpsil oli unemati veel külas kui mina kargud alla ajasin ja hommikust sööma läksin. Pidin ju gerdale rongijaama vastu minema ja ega ma kindel ka polnud kus see täpselt on, niiet varusin aega. Germo pidi hiljem meile järgi tulema, kui me oma naistepoed läbi oleme shopanud. Gerdat nähes oli selline tunne nagu 3 aastat poleks näinud :D ja läksime linnapeale siis shoppama. Räägin siis kõigepealt selle ära mis mind praegu närvi ajab, poes ostsin siis ühe asja ja maksin kaardiga. Panin kõik Pin-id värgid ära ja siis müüa ootab ja ütleb et upsi see ei läinud läbi, et pead uuesti pin-i panema. Panin siis mina uuesti pini sisse ja nii see jäigi. Läksime siis edasi linnapeal ja tahtsime täna minna siia melbourne marketitesse, siin on need mingi mega suured. Nagu kadakaturg või midagi sellist ma arvan. Kui sinna jõudsime, siis vajus karp küll lahti, see oli niiii suur ja igasuguseid vuffleid täis. Mina kõndisin kõigest külma kõhuga mööda, või tegelt, mitte täitsa külma kõhuga :D ikka vahepeal oli, et kui ilus, tahaks osta, aga siis jällegi mõtled EI ! Mul pole kotis ruumi ja pealegi malaysiast saad selle asja 3 korda odavamalt. Aga nii raske on käia poodides nii :D kuid ikkagi ühe asja me ostsime, käepaelad! ( nüüd on siis olemas byron bay, sydney ja melbourni käepaelad) germo tuli ka meile marketis külla ja edasi läksime

Botaanikaaeda. Tegelikult veel kuniglikku botaanikaaeda, muidugi lõpuks olid meie jalad nii haiged et lõid jälle tuld välja. Botaanikaaed ise oli päris kobe, aga tahaks seal lihtsalt istuda ja raamatut lugeda vms. Kuid täna ma ei viitsinud lihtsalt seal passida, vaid olime koguaeg TEEL.

Lõpuks oligi aeg sealmaal, et hakkasime tagasi linnapoole jalutama, sest tahtsime veel pangas MYR-e vahetada (malaysia valuutat) ja siis pidi gerda rongi peale minema. Muidugi linna jalutamine võttis ka omakorda palju aega, kuid kohale me jõudsime. Saatsime gerda rongijaama ja hakkasime ise siis tagasi hosteli poole jalutama. Ma arvan et gerda jõudis ka ennem kohale kui meie hosteli. Me suutsime selle ringi ikka nii pikaks kõndida, et ise ka ei usu :D ma ei tea kus kohast me kõik läbi käisime, tuuritasime oma hosteli ümber vist. Kuid jalad olid ikka väga väga väga valusad. Mina juba mõtlesin, et mul taldu enam all ei olegi, ja kõnnin luukontide peal. Aga siis käisime toidupoes, ostsime endale õhtuks kraami, millest süüa tegema hakata. Vaaritasime endale praekartuleid, singi, seente, paprika, tomati ja sibulaga. Muidugi soola meil ei olnud, niiet improviseerisime maitset pakisuppidest mis meil alles oli reisimisest.

Toit söödud, tulime siis tuppa ja avasin mina oma pangalehe ja voilaaa, pidin perseli kukkuma. Kõigepealt nii vähe oli raha järgi :D ja teiseks sealt poest oli läinud siiski kaks korda raha ! Ma olin lihtsalt nii närvis, ja ma ei saa enam ju neile kindlaks ka seda teha, et ma maksin kaks korda ühe asja eest. Nad saadavad mu pikalt sinna samusesse . niiet rahast olen ma ilma, teil veab et te mu närvitsemist ei kuulnud, kuigi isegi olin rahulik. Germo sai selle kõige suurema vati :D aga siis ma läksin dushi alla, mõtlesin, et viib mõtted mujale :D viiski, siis tulin tagasi, germps andis shoksi ja nüüd olen vana rahu ise :D:D germo isegi ütles, et olen liiga rahulikuks nüüd jäänud, et sõin vist liiga palju soksi :D:D

vot nii, igatahes minu tänane õhtu on rikutud, kuid loodan et järgmised nädal aega aussis tulevad paremad. JAP MEIL ON AINULT NÄDAL AUSTRAALIAS JÄÄNUD! Homme siis lähme Great Ocean Roadile ja oleme seal ühe öö.

Kusjuures pakkisime täna oma kohverid, nagu ma aru saan, siis germo reisib nüüdsest lahtiste lukkudega vist, kuna kott ei lähe enam kinni :D ja mina põhimõtteliselt hüppan oma koti peal et asjad ometi ära mahuks. Asi on naljaks kaugel! Edaspidi, et tohi midagi enam osta. Viskasin juba kotitäie asju ka minema, julmalt! Mõtlesin, et kui ma kauem mõtlen mida ma teen, siis hakkab kahju ja võtan need asjad tagasi. Aga no ega neid kuskile ikka panna poleks.... raske on see backeri elu et te teaks!

1 comment:

  1. tere Maria,

    ma tahtsin sulle öelda, et sellised asjad ei ole päris nii et "las ta jääb ja ma ei saa seda tõestada". Seda raha saab isegi ilma poodi minemata tagasi tavaliselt, võta ühendust oma pangaga ja ütle et selline asi juhtus. Mul on kokku kolmel korral nii juhtunud ja alati on pank asja korda ajanud. Kui pank ei saa aidata mingil põhjusel, siis kindlasti maksab pood ise selle raha tagasi .Selliseid eksitusi juhtub päevas tuhandeid, sa ei ole esimene kes oma raha tagasi nõudma läheb.

    ReplyDelete