Thursday, May 12, 2011

11.05

Hommikusöök on meil 7-10ni, ärkasime mingi kell 8 ja vaikselt tilkusime alla söögiruumi. Midagi ei osanud söögi suhtes ka oodata, aga eemalt silmasime juba riisi. Ma ei tahtnud alguses uskuda, et hommikusöögiks on riis?! Aga tõesti, riis, viinerid, siis mingised nuudlidli värgid, pannukad, puuvilja oli seal natuke. Kahte sorti kooke, kohvi, teed, morssi ja isegi omletti tehti meile. Seal oli midagi veel, aga mul ei jäänud kõik ka meelde. Igatahes kõhu sai ilusti täis ja rohkemgi veel.

Oli aeg tutvuda siis natuke selle linnaeluga. Hakkasime siis kesklinna poole minema, ma ei oskagi kohe alustada :D saime sellise raskelt öeldud „kultuurishoki“ leides igalt poolt prügi , koledaid maju ja jubedaid poode, kus ei müüda muud midagi kui vanaaegseid riideid. Tegelikult oli see kõik nii naljakas, mina isegi nautisin sellist „teistsugust“ kultuuri, pole ju ennem sellises kohas käinud. Aga kuna me ootasime ilusat kuurort saart, siis saime tibake shoki. Naljakas oli ka see, et poed olid täna kõik kinni, me ei tea miks, võib olla on siin täna mingi püha, kes seda teab.

Kaardi pealt vaatasime, et need ilusad rannad jäävad meist vist mingi 20 min kaugusele, kuskile lennujaama juurde ja me ei teagi kas meie juures siin kuskil ujuda ka saab. Hotelli aknast paistab küll ilusti helesinine vesi mille peal seisavad jahid, aga need pole suplusrannad. Sellest oli meil ka kahju, et me ei olegi ranna ääres, või no oleme, aga ujuda ei saa. Homme läheme vaatama, kas siin lähedal on ikka mingi ujumiskõlblik rannake ka.

Kuna ikka väga väga soe on siin, siis panime ujukad selga ja läksime alla basseini äärde päevitama ja ujuma. See oli küll päeva tipp hetk. Mõnusalt juba jume tuleb, aga päevitada on küll päris piinarikas, nagu saunalaval istu + päike paistab lagi pähe. Aga ilu nõuabki ohvreid.

Siis õhtust sõime siin samas hotellis, tellisime endale mingid värgid. Odav on siin küll, söök just austraaliaga võrreldes, aga samas osade asjade pealt jälle vaatad, et suht sama ikka. Kuid rahvusvahelisemaks on produktid läinud, näiteks leidsime riiulitelt Lay'si krõpsupakid (muideks üks oli sushi maitsega :D ) , milka shokolaadi, Twixi shokolaadi värgenduse, isegi turvafirma G4S autod sõidavad siin linnas ringi, arvasin et see ongi ainult eesti firma, aga vist on siis rahvusvaheline.

Aga peab tõdema , et jube must on küll igalpool. Prügi on kõik kohad täis, ja linna urkad haisevad ka . Kanalites jookseb selline mõnus hallikaspruun vesi millel on veel omakorda rasvakord peal. Jões on ka päris minu maitsele mitte vastav vesi. Ja veel , tänavatel käies tuleb koguaeg ette vaadata, sest lihtsalt lampi tulevad sulle ette suured augud. Niiet väga vabalt pimedas jalutades kukuksin mina oma kondid pooleks, ja saaks veel kanalisatsiooni veega ka kokku. Aga kui te loete seda teksti nii, nagu ma oleks pettunud millestki, siis loete seda valesti. Mina olen väga rahul, minuarust on see nii naljakas kuidas inimesed elavad, ikka hoopis teistmoodi kui meie. Ja mulle meeldib saada ka sellise kogemuse osaliseks kus ma näengi teist kultuuri.

Aga see on kindlasti ainult meie asukohas, sest teiselpool saart on raudselt ilusad palmirannad :):)

No comments:

Post a Comment