Tuesday, May 17, 2011

17.05

Ulme ! Tänane öö oli lihtsalt ulmee! :D ma mõtlesin kell pool 3 et hakkan nutma! Germol tuli ju meil nohupoiss külla, ja no eks tal siis tõmbas ninnu umbe ja seda kohinat oli ikka terve öö kuulda. Või tegelt mis ma valetan, kella poole 4st sain magama, niiet 5 tundi sain ikka silma looja lasta. Igatahes alguses hakkas ta norskama, siis peksin teda padjaga, jäi korra vait. Uni hakkas juba tulema, ja jälle! :D germol nina umbes.. peksin uuesti ja nii terve öö. Gerda tegi sellist siristamise häält, kuna see pidi ka norskamise kinni võtma, aga ei aidanud seegi :D aga lõpuks viskas mul üle ja võtsin telefoni ja hakkasin sellega sudokut lahedama. Kui täna öö samasugune on, siis minul on palmiall koht kinni! :D:D

kuid õnneks oli täna väga ilus ilm hommikul , nagu tellitud viimaseks päevaks! Ajasime sis oma ujumisriided selga ja läksime randa viimast võtma. Sai ikka päevitatud, sai ikka nii päevitatud, et isegi ripsme otsast kallas nagu oavarrest. Kuid kõik on ju jume nimel! :D

kõige parem oli see, et gerda läks ujuma, tuleb tagasi sellise õhinaga, ja ütleb, et ta sai kellegi käest särtsu :D et jala ümber oli mingi paela moodi asi läinud ja see andis elektrit. No ei osanud me alguses midagi mõelda, natuke punaseks tõmbas ka jala... aga siis läks germo vette, ja tuleb ka õhinaga tagasi! :D ka tema sai särtsu mingise paelamoodi asja käest :D issand issand, ma mõtlesin, et enam ma küll vette ei julge minna, mis elukad seal võivad veel olla. Aga siiski päike kütab ju nii kuumaks, et lausa sunnib vette minema. Gerda ja germo enam eriti nagu vette ei tahtnudki minna, nii ma siis üksi sulistasin seal. Peaaegu 10 korda käisin küll vette ja tagasi, kuid mitte midagi mul ei juhtunud- õnneks! Nüüd õhtupoole läks gerda siis uuesti vette proovima, ja JÄLLE! :D sai teise jala peale särtsu, et siis mina ei tea mis jalad nendel on. Pääsesin mina sellest!

Lõuna ajal käisime „restoranis“ söömas, ma ei julgeks seda restoraniks nimetada, kuigi nad ise seda teevad. Kuid minujaoks plastiktoolidega ja auguliste linadega kohake millel pole seinu ka, ei ole restoran, vaid võib hea tahtmise juures pereprooviputka olla. Aga samas, tahtsin ikka sellises „restoranis“ ka ära käia. Germo tellis krabi, gerda oma ma ei oskagi nimetada, igatahes toodi see lauda jälle sellises asendis, et see kõik mulises ja kees. Mina tellisin krabi lihaga muna pudru, kui tegelikult tuli hoopis krabiomlett :D hea omlett oli, kui oleks nad natuke seda lemaki=rasva sisaldust seal vähendanud, see lihtsalt uppus sinna ära.

Oh ja eilsetest seiklustest niipalju, et läksin mina siis eile õhtul netti. Rääkisin veel õhinaga kaisa ja liisuga et 21 oleme eestis, ja tulge bussijaama vastu ja tegime plaane ja värke. Panin nad siis ilusti kinni kõnelusest ja mõtlesin, et oh vaataks korra lennupileteid ka, et kas on odavamaks läinud. Ja mida pole, on LEND! Meie lend oli täis saanud, ja ma pidin kreeeeeeeepsu saama. Oli ju nüüd 25nda lend tühistatud ja nüüd polnud meil enam seda lendu ka! Jooksin siis tagasi motelli ja ütlesin semudele, et davai, nüüd lähme otsime mooduse kuidas kõige odavamalt eestisse ikkagi saada, ja broneerime kohe ära. Kokku olime mingi 3 tundi vist seal, kõik olid nii väsinud ja tüdinud. Kuid lõpuks saime, mitte odava, ja mitte kõige ideaalsema, kuid vähemalt see meid kohale toob. Ühesõnaga, et, ei pea te meile lennujaama vastu tulema, ei pea te meile ka bussijaama vastu tulema nagu eelmine plaan oli vaid nüüd tulge meile tallinna sadamasse vastu! :D kuna tuleme läbi helsinki ja oleme tallinnas 16.30 . õnneks on see nüüd olemas, aga ega ta meid kedagi õnnelikuks ei teinud, sest arvasime et saame ikka tsipake odavamalt tallinna... aga noh, eks seda ole ka enne nähtud, et meil see puhkuse värk ei suju kõige paremini. Mingid viperused on ikka koguaeg!

4 comments:

  1. Vähemalt näen mina teid :) uuuuuuuuh, soovite kooki, lilli voi ohupalle?

    ReplyDelete
  2. Voin ka Eesti poest läbi hüpata kohukesi ja Kalvei soksi osta :D :D

    ReplyDelete
  3. käi pekki, sain just teada, et pean laupäeval pika päeva proovipäeval olema tööl. :S ja ma ei saa nii alguses kohe öelda ka, et ma ei saa tulla. :S täiega haige. ma ei tea mis nüüd saab..

    ReplyDelete
  4. aaa, saaan ikkkkka tulllla, pean kell 18 alles tööle minema ;)

    ReplyDelete