Tuesday, November 9, 2010

9.11

Teisipäev on Pitsapäev! Teate ikka seda, teisipäeviti on pitsad meil odavad, ja siis terve hostel on pitsakarpe täis. Kõik lihtsalt sööövad pitsasid. Nagu ka meie. Aga see juhtus alles õhtul, peale tööd.

Hommikul oli ärgata jälle raske, nagu ikka nüüd:D Aga siiski sain sellega hakkama, läksin kööki, sõin hommikusöögi ära, ja sis vaatan töölisti, et oi tund aega on meil väljumine edasi lükatud. Ega siis midagi, läksin tagasi magama. Tunni aja pärast oli sama raske ärgata kui ennem. Aga siiski sain jälle hakkama. Korjasime täna 18 kasti mangosid, olime kiiremad kui eile, aga lihtsalt üks mangoistandus sai läbi , sellel farmil on neid üldse kokku 3, ja siis lõpetasime töö 18 kastiga. Oleks võinud muidu rohkem küll teha. Aga kui ma eile oli näost põlenud, mango mahla pärast, siis te ei kujuta ette milline mu nägu täna veel on. Kõik on selliseid pruune täppe täis, nagu sünnimärgid või midagi sellist. Ma loodan et paari päeva pärast läheb ära, aga see valutab ka natuke, nagu marraskil oleks kogu nägu. Päeval hullul kipitas, aga nüüd on parem. Teised ütlesid, et kui väga hullu põletuse saad, siis võivad armid ka jääda, ma loodan et mul on kerge põletus. Aga lihtsalt kui sa neid puid raputad, siis pritsib seda mahla ju igalepoole, ma ei oska küll ennast sellest hoiduda. Käed on ka vesiville täis, kael on kange :D Oh seda farmi elu küll.. Lugesin täna ära, mitu korda ma selle kivikõva mangoga vastu pead sain- 8 korda. Vahest sain isegi kaks korda järjest. Laske kellelgi endale õunaga vastu pead visata, teeb ikka haiget küll. Vihaseks ajas ka:D Nii haiget sai, niigi olid tüdinud, siis saad veel nagu peksa ka. Ja makku ja igalepoole mujale, õlga, näiteks mu puusakont siiamaani valutab, sinna tuleb vist veel üks sinikas, jalgade peale jne jne neid vopsusid ma ei jõudnud lugeda. Sassi läks 10 peal. Aga päeva parim osa oli see, et ma sain Manbullo farmi tagasi. Tänu sellele et gerda läks nüüd teise töö peale, siis ma sain nagu gerda koha endale. Noreen sai ka, aga ta sai sinna teise osakonda, aga ikkagi sai. Me olime nii õnnelikud. Homsest siis ei pea ma enam end mangomahlaga põletama, õnneks! Aga samas ei tea, äkki lastakse uuesti lahti, ma enam üldse ei loodagi et see töö mulle jääb. Eilses blogis ma ütlesin et meie mangoistandus on natuke hosteli pool, tegelikult ma täna avastasin et see on kohe üle tee manbullo farmist. Mina töötasin siis täna manbullo farmi ees, gerda manbullo farmis, ja germo oli täna manbullo farmi taga, korjas mangosid:D See et mina ja noreem tulime sealt ära, tänu sellele said kaks eesti tüdrukut meie mangotöö endale. Ja teised kaks said ka töö, mingisugune koristamine. Aga vähemalt said nad kõik tööle, ja üksi ei pea keegi olema kuskil farmis. Õnneks läks neil päris kiiresti töö saamisega. Ja mis ma veel eilsesse blogisse kirjutada tahtsin, oli see et nägin selle kurikuulsa opossumi ka siis ära. Kaks korda isegi, kindlasti oli see see sama elukas, aga ta kodis nende mangopuude otsas. Üldse ei kartnud meid, nagu suur rott. Pika sabaga, pikad küüned. Aga võib uue linnukese austraalia loomade ette tõmmata, keda sa juba näinud oled.

No comments:

Post a Comment