Monday, November 22, 2010

22.11

Jälle see esmaspäev! Ja nädal hakkab uuesti pihta. Jama on selles et tööle ma vist enam ei saagi, sest mangosid korjama ma enam ei lähe. Täna käisin receptionis ka, ja nad ütlesid et kui sa mangosid edasi tahad korjata siis läheb lööve arvatavasti hullemaks. Niiet kindel EI minupoolt mangodekorjamisele. Küsisin ka et kas neil on mingit teist tööd tulemas peale mangode korjamise, chillid ja varsti peaks mingine maisifarm ka alustama. Aga selles poleks ma üldsegi nii kindel. Igatahes kuna me juba suht kaua olen konutanud hostelis ilma tööta, siis Gerdaga me panime plaani paika, et vist järgmine kolmapäev lahkume siit kullakallist Delta hostelist. Tegelikult valgubki hostel rahvast vaikselt tühjasks, hooaeg hakkab läbi saama ja inimesed liiguvad edasi. Aga meie plaanist siis, lähme ülesse Cairnsi, kuna seal on see kurikuulus korallrahu, siis peaks seal kindlasti sukeldumas käima ja veel on seal vihmamets kus tahaks ka ära käia. Ühesõnaga vaatamist oleks küllaga. Arvatavasti võtame mingise paketi, kus on need kõik asjad sees: sukeldumine, vihmametsas käimine, ööbimine, toidud jne. Ja siis ma ei tea kaua me seal oleme, aga peale seda tuleks alla tagasi, Ayr'i siis, võtaks Germo peale ja läheks käiks need saared Withsundays ja Fraser islandil (need ka pakettidega, me leidsime sellise paketi kus on need kõik sees, kokku kestab 8 päeva ja maksab ˇ500 dollarit, aga kõik peaks sees olema) ja jõuludeks jõuame siis Byron Baysse, meie järgmisesse sihtkohta kus hakkaks tööd ka otsima. Ma ei tea kui raske see olema saab, aga arvatavasti raskem kui me seda siin Ayris leidsime. Nüüd peame ikka ise hakkama oma cv-si kuskile linnapeale viiimas käima. Huh see tundub juba praegu liiga raske, aga peab hakkama saama. teate mis mina veel täna tegin, päris ilma tööta ma ka ei olnud. Mingi 3 paiku ütles receptionist naine mulle, et tahad sa mingit tööd teha. Ma mõtlesin et miks mitte, igav oli ka, et siis vahet pole. Töö seisnes riiete sorteerimises, mis backerid olid hosteli jätnud. Pidin nad sorteerima 3 hunnikusse, mahakandmisele minevad riided, riided mis on väga korralikud ja saavad kaltsukasse minna ja riided mis ei ole väga korralikud aga samas ära ka ei viska, järgmine aasta saavad inimesed neid põllupeal kasutada. No seal leidus ikka igasugust sodi, alustadeshalloweeni mütsidest lõpetades ühe crocsiga. Ja ma ei saa aru, inimene annab ainult ühe crocsi ära? kuhu ta selle teise pani siis, no vahest ma ikka ei mõitsa siinseid inimesi. Nii, siis anti mulle järgmine töö, puhastada ära tahvel kuhu peale oli joonistatud halloweeni pilt. Gerda siis ka ütles et joonista pärast midagi ise sinna peale. Kui tahvel oli puhastatud küsisingi et kas ma pean sinna peale ka midagi tegema, tädi uuris kas ma joonistada oskan. Ütlesin et natuke ikka. Pidin siis sinna peale kirjutama et peale uut aastat on hosteli üür vaid 69 dollarit. Ja natuke joonistasin ise värke juurde ka. näiteks lumehelbed ja kuuseoksa:D Ma ei tea kas see läks teemasse, aga igatahes jõulud ju:D Väga raske oli kriitidega kuskile suurele tahvlile joonistada, mulle ei meeldinud, ja mulle ei meeldinud see pilt ka. Põhimõtteliselt 3 värviga pidid hakkama saama, ja lõpuks viskas mul kopa see nii ette, et lõpetasin ära. Peale selle pidin neid kaltse veel pesema pesumasinas ja kuivatama. Aga ma olen õnnelik, vähemalt paar tundigi sain tööd teha. Aga homme on jälle vaba päev, ärkan küll 5st, aga tööd arvatavasti ei saa, sest mangosid ma ju korjata ei tohi enam. Vaatab mis homne päev toob :)

1 comment:

  1. issssand, su käsi on ikka päris hull tõesti, vaat et enam neid mangosid ei puutu ja vaat et end katki ei kratsi! :S

    ReplyDelete