Monday, November 29, 2010

29.11

Töölist on kohe väga lühikeseks jäänud, võrreldes eilsega. Päris paljud inimesed lasid täna jalga, aga meile meeldibki et vähem inimesi hostelis on. Muidu läkski liiga paljuks:D Aga täna ärkas germps siis 5st ülesse, et tööle saada, Ja saigi, Kõrvitsapõldu. Ta juba ammu oli rääkinud et igatseb kõrvitsaid taga, aga kui täna töölt jälle tuli, siis ütles, et mangod on ikka lihtsamad:D AGA VÄHEMALT ON TÖÖ. See on meie põhimoto, ükskõik kui halb töö ka poleks, tuleb õnnelik olla et sul seegi on. Meie läksime siis tööle üheks, ja tegime tööd poole 6ni. Täna sai jälle 15 minutit kauem töötada, võrreldes eilsega. Hakkab juba vaikselt looma! Siis täna meile veel öeldi, et töö muidu kestab 16 detsembrini, aga vahepeal tuleb mingi paaripäevane paus, kuna kuskil pole veel mangod valmis. Ja ülemus ütles, et ta saab aru kui töölised siis, ära lähevad, aga samas ta oleks väga tänulik kui me jääks. Ja nüüd me olemegi kahevahel, et mida teha. Suht suur osa sellest farmi töölistest vist pakib oma asjad kolmapäeval kokku, meie niivara küll veel ei lähe, ja kes teab, võibolla jäämegi lõpuni, sest kui tööd ikka on, miks siis minema minna. Aga noh, seda veel ei tea. Ja siis minu löövest, ma vist ei viitsigi enam blogisse sellel teemal kirjutada, kirjutan alles siis kui asi on paranenud. Praegu aga sügelevad mu kõht, käed ja jalad. Niiet lööve on hullemaks läinud. Ma ise mõtlesin ka et kuidas siis mina pääsesin sellest et üle keha ei tekkinud löövet, aga näed, vara oli rõõmustada. Söön neid arsti kirjutatud tablette, steroidid said esimese kolme päevaga otsa, ja nüüd mul ongi ainult ühed järgi, aga mulle tundub et need ka ei aita. See lööve läheb ise mingi nädala või kahega üle. Ma arvan, et need steroidid mõjusid mulle niipalju, et ta ei lasknud löövel edasi minna, aga kuna need said otsa, siis lööve jätkus. Õnneks ma ei pabista enam, sest ma tean nüüd mis asi see on, ja milllal see üle läheb. Niiet elan siis paar nädalat punaselaigulisena :)

No comments:

Post a Comment