Wednesday, November 24, 2010

24.11.10

Kerge plaanimuutus. Me vist ikkagi ei lahku Ayr'ist kolmapäeval :D Kohe räägin lähemalt. No täna pidi meil olema siis viimane mangopakkimise päev Manbullos. Läksime kohale poole 8ksaks, alguses lõikasime kaltse, siis koristasime ja alles siis saime pakkima hakata. Mina leidsin kuskilt endale kummikindad, roosad, panin need aga endale kätte, ja olingi üle kere kaitstud nende mangode eest. Mangodega kokkupuudet ma küll praegu mittemingisugust ei taha. Põhimõtteliselt terve päev käisingi kummikinnastega ringi, teised alguses kindlasti mõtlesid, et hull tsikk, et taha oma käis mustaks teha vms. Aga kui nägid mu löövet, siis oli kõigil mulk maas. Nii pakkisime siis seal, ja siis üks mees, ma ei tea ta nime, aga ta ütles et suur shed hakkab uuesti tööle, mitte see kus meie olime praegu, vaid see suurem mangopakkimise osakond, ja nad vajavad tiimi. Ja arvata on et meie oleme eelisjärjekorras, niiet homme lähme siis veel sinna tööle. Iseasi on see kaua see kestab, ma arvan et mingi nädal, maksimum 2, aga mitte kauem. Mulle aga igatahes täielikult sobib, saabki ennm veel natuke tööd teha, ma natuke kõhklesingi sinna reisu peale mineku suhtes, aga kui saaks veel mingi nädal tööd teha, siis oleks parem minna. Ja byron Baysse me jõuaksime ka normaalsemal ajal. Täna oli tore päev, selle uudise pärast! Siis andis see mees meile mangojäätist, õhtupooole, kui teised olid juba ära läinud. See oligi ainuke kokkupuude mangoga mul täna, aga teate kui hea see oli. Ma pole kunagi sellist jäätist söönud, midagi sellist nagu jäätisekokteil mangomahlaga ma arvan, aga väga hea. hommikul võtsin siis ühe tableti steroide ka sisse, Uh issand kui mõru asi see oli, alla ka kohe ei läinud, aga homme siis jälle. Aitaks siis ka, praegu pole veel küll mingit muudatust näha, aga no 2 päeva veel, vastasel juhul ajas see arst mulle sulaselget P*ska. Aga ma loodan et mitte, tundus tore mees vähemalt. Mis siis veel, polegi nagu midagi, sügan siin vaikselt oma käsi, kuulan Sky Plusi, võtsin ühe selle tableti ka sisse mis teeb uimaseks, ja vaikselt tunnengi kuidas peab magama ära minema. Aaa, teate, lugesin Eesti ilmateadet, seal oli: Sajab lund ja TUISKAB! Sellest viimasest sõnast ma pole vist kunagi ennem niipalju puudust tundnud, aga praegu, täiega tahaks et lund tuiskaks. tahaks pimedaid talve öid, sellise paksu valge lumega. Praegu tundub see kõik nii hea, aga ma tean et kui oleks Eestis, siis oleks asi hoopis vastupidine. Ikka on parem seal, kus sa ise pole. Aga praegu tundub küll, et jõulud ilma lumeta, pole erilised jõulud. samas, jõulud palmi ja soojaga tuleb ka ühe aasta ära kogeda:) Kirjutasin reiskikindlustusele ka kirja, loodan ikka oma 2000 krooni tagasi saada, vaatb mis nad siis vastavad mulle.

1 comment:

  1. oi tead, jaa, mulle isegi ka natuke praegu meeldib. eile õhtul polnd veel midagi, aga hommikul olid sellised hanged, et lükkasime emmega keset tänavat autot välja. :D päris koomiline oli. suuremõisas juhtus seda alati, sest seal ei lükatud kunagi õigeaegselt teid lahti, aga keset tallinna linnna. :D naljakas jah. praegu hakkab vaikselt hämara poole valgus minema ja tuiskab natuke ja suht külma on. :)

    ReplyDelete