Friday, November 5, 2010

4.11

Teine päev juba Manbullo mango farmis. Ja mul on ikka väga hea meel et ma sinna tööle sain, täna meeldis juba rohkem, kuna sain juba aru mida teha tuleb. Sorteerisime gerdaga terve päev neid mangosid, kas siis on see first class või premium. Aga kuidagi lihtsam oli, täna tuli vaadata ka teisi märke, mitte nagu eile. Kui on vähem kui 10% puna, siis ta enam premiumisse ei lähe ja plekkide suurusest olenes ka. ja siis Kristi ja see uus iiri tüdruk Noreen pakkisid mangosid. Alustasime kell 10 ja lõpetasime viiest. Täna tuli vähem töötunde kui eile, kuigi tundus nagu päev palju pikem, aga see tuleb sellest et me alustasime nii hilja. Õnneks homme algab meil töö 7st. Ühesõnaga ma olen väga õnnelik praegu, hea töö on. Kahju on ainult sellest et ilmateade lubab terve nädala sadu Townsville's ja sealt ju meie mangod tulevadki, ja ega inimesed sajuga ei korja. Niiet kui terve nädal tõesti sajab siis tuleb neid vabu päevi ka vahele. Eile näiteks sadas ikka õhtul päris mõnusasti, meie toas igatahes lagi tilkus. Ja germo ei saanud sellepärast täna tööle ka, ja homme on tal ka vaba. Liiga märg on põllul ikkagi, täna sadas ka natuke. Esmaspäevast avaneb uus mango farm, see on juba 3as siis meie hostelis, Ja ta vajab kohe 8sat inimest, võib olla germo saab sinna, sest kui ta selle ühe päeva oma kõrvitsa farmis ära teeb, siis on ta ootelistis päris üleval, kas ülevalt 3as või nii.

Saime täna töölt 4 kasti mangosid kaasa. Kuna neid 5kesi on võimatu süüa siis panime nee Free Food Selfi, et kõik saaks võtta, inimesed olid nagu Kärbsed pekitüki peal. Rabasid seal endale käed villis mangosid. Me võtisme ka siis endale mõned, ja gerdaga hakkasime õhtust sööma. Mõtlesime et mõlemale 2 mangot, mis see siis ära ei ole. Aga kui ma olin ühe naha vahele pistnud, siis teine ei tahtnud kuidagi mahtuda:D Aga ikkagi pressisin selle kuhugi ära. Gerdaga oli sama jama. Suudate ette kujutada et sul on mangod tasuta käes ja sa ei jaksa neid süüa! Mina igatahes suudan. Praegu mangode söömise peale mõeldes võtab ikka öökima küll. Aga ega siis me õhtusöök sellega ei lõppenud,....meile toodi ju lõpuks ARBUUS! See eesti kutt tõi, meil oli juba 2 nädalalt tagasi tellimus sees, ja nüüd lõpuks tal oli meeles:D Aga te ei tea kui hea see oli, jällegi, see mis te seal Eestis sööte pole arbuuus!:D Niiii magus , ja hea, ma ei oska seda kahjuks millegagi ka võrrelda. Aga igatahes hullult hea. Peaks vist uue tellimuse sisse panema.:D Pool arbuusi on õnneks veel külmkapis. Tegime kohe eestlaste laua, meid oli isegi 9 tükki seal vahepeal. Sõime arbuusi...MMMMmmm. Gerdaga alguses mõtlesime et teeme veel meloni ka lahti, aga teate kuskile tuleb piir ka tõmmata:D Melon seisab ka VEEL külmkapis. Selle teeme ehk mingil pidupäeval lahti. Siis mul on veel kilo pirne kotis, aga kui ma nende peale mõtlen läheb ka süda pahaks. Liigapalju puuvilju on täna sisse vintsutatud. Meil ongi see viga, et ükskõik mida me ei söö, me sööme end üle:D Olgu nendeks küpsised, jäätis, mangod, arbuus vms..Üle me end sööme see on nagu Aamen kirikus. Aga hea on siin olla, et te teaks! (:

No comments:

Post a Comment